צפו בדברים

שר הביטחון גנץ: לטרור לא יהיו הנחות קורונה

בפתח ישיבת הממשלה התייחס השר בני גנץ לירי מרצועת עזה ואמר: "לא יהיו שום הנחות קורונה, תקפנו בעוצמה" • על הקורונה: "צר לי שישיבת הקבינט נדחתה ליום שלישי" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: טל עוז / משרד הביטחון)

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה השבועית לירי מרצועת עזה ולמאבק בנגיף הקורונה.

בפתח דבריו התייחס שר הביטחון לירי לעבר אשקלון ואמר: "בעקבות הירי לכיוון אשקלון- צה"ל ביצע הלילה תקיפה רבה ועוצמתית, המחיר שאנחנו נפדה על כל פגיעה בריבונות שלנו יימשך, ילך ויאמיר.

"לא יהיו בתחום הזה שום הנחות קורונה. אנחנו חיים עם מגוון רחב מאוד של תכניות מבצעיות להגן על תושבי הדרום ואם הפרות הריבונות האלו והפגיעות הביטחוניות תימשכנה – חמאס ותושבי עזה יפגשו את התכניות האלו בקרוב ומקרוב ואני ממליץ להם שלא יעשו זאת".

בנושא המאבק בנגיף הקורונה אמר גנץ: |אני מברך על ההתקדמות בנושא הקורונה, אני חושב שיש בסך הכל קשיים במגמת הירידה של התחלואה, אנחנו רואים את זה, אבל יש יותר ויותר קשב ציבורי. אני סבור שהמדיניות הדיפרנציאלית שלנו היא מדיניות נכונה, ואני כמובן שמח על הנושא של תהליכי החיסונים שהולכים ונרכשים, גם מפותחים כחול לבן במכון הביולוגי.

"צר לי ששמעתי מהתקשורת, שישיבת הקבינט נדחית ליום שני כי אני חושב שביום שלישי כבר מחכים להחלטות וטוב היה אם היינו מקדימים את העניין. יש הרבה גופים ואנשים במשק שמחכים להחלטות ממשלת ישראל ואנחנו חייבם להתקדם בנושא".

יו"ר 'כחול לבן' התייחס לסוגיים המינויים בצמרת ואמר: "אנחנו מחדשים את המינויים, לפחות את חלקם, כבר עכשיו. אני חושב שאנחנו צריכים לקדם את כל המינויים במשרדים השונים. מדינת ישראל צריכה חשכ"ל, ומשטרת ישראל צריכה מפכ"ל. אנחנו חייבים להמשיך לקדם את כל המינויים, אני מאוד מקווה שלא תהיה התערבות של גורמים חיצוניים שתכפה עלינו את המינויים. עכשיו כשמינינו חשכ"ל, צריך לקדם את כל התקציבים שהבטחנו לציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר