מעצרו הוארך

חשד: פגע בילדה בת שש בגן המשחקים ואיים ברצח אביה

ילדה בת שש ששיחקה בגן השעשועים הסמוך לביתה, נפגעה אמש באופן חמור על ידי גבר זר. החשוד נתפס, בתום מרדף שערכו בני משפחתה של הילדה • היום מעצרו הוארך (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

תושב ירושלים נעצר אמש (מוצאי שבת), בחשד כי פגע בילדה בת שש בעת שהיתה בגן משחקים. לאחר מכן, כשאביה תפס אותו, איים עליו ברצח.

בדיון שנערך היום בבית משפט השלום בירושלים, תיאר נציג המשטרה רס"מ יותם מזור את השתלשלות האירועים, וביקש כי מעצרו של החשוד יוארך.

"המשיב חשוד שפגע באופן חמור בקטינה, כבת שש, בהיותה בגן משחקים, וכאשר קרוב משפחתה התעמת איתו, לאחר שהגיע למקום, התקרב אליו המשיב ואמר שירצח אותו", נטען בבית המשפט.

לדברי התובע, "המשיב נחקר, קושר את עצמו לחלק מהאירועים, אך טוען שלא נעשה מעשה פלילי ומסביר הסברים למעשיו. גם לעניין אותו עימות עם קרוב המשפחה, הוא מוסר גרסה".

"אנחנו בתחילתה של חקירה, ואנחנו מבקשים לברר את פרטי הדברים מעבר למה שציינתי", הוסיף נציג המשטרה. "בכוונתנו לבצע שבע פעולות חקירה, חלקן תלויות בגורמי חוץ ומהותיות".

במענה לשאלת בא כוח החשוד, עו"ד דותן דניאלי, טענה המשטרה כי "לאור כך שמדובר במפגש בגן משחקים בין המשיב לבין קטינה, יש לחשוש שמא לא מדובר באירוע ראשון".

הפרקליט מצידו טען, בשם מרשו, כי "אותו אדם שהזדהה כאבא של הילדה תקף אותו, והאיום שלו לא באמת היה איום אלא שהוא התגונן. הוא רדף אחריו עם עוד אנשים והרביץ לו, ואז כשבא להתגונן ענה לו 'אם תתקרב אלי אני אתן לך מכות...".

"אני בספק אם ילדה בת 6 יכולה להיכנס לרזולוציות לטענת המשיב", הוסיף עו"ד דניאלי. "יתרה מזאת, אני חושב שכרגע יש חשש לשיבוש מעצם זה שהילדה נמצאת עם אביה. אני חושש שמא האב שהיכה את המשיב, עלול לזהם את עדות הילדה".

בתום שמיעת טיעוני הצדדים, הכריע השופט אלעזר ביאלין על הארכת מעצרו של החשוד בארבעה ימים נוספים, כשהוא מנמק: "גרסת המשיב מאששת את קרות האירוע מבחינת היסוד העובדתי של העבירה המיוחסת לו, ואני סבור שקיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר ברף הנדרש לשלב זה".

"נוכח טיב העבירה המיוחסת למשיב, קמה עילת מעצר של מסוכנות וממילא קיימת עילת מעצר", הוסיף השופט ופסק: "אני מורה על הארכת מעצרו של המשיב עד ליום ה-24.11".

במקביל, נעתר ביאלין לבקשת החשוד, ואסר את פרסום שמו או כל פרט שעשוי להוביל לזיהויו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר