מסר לנשיא ביידן

רה"מ נתניהו: אסור לחזור להסכם הגרעין עם איראן

ראש הממשלה במסר לנשיא ארה"ב הנבחר, ג'ו ביידן: "אסור לחזור להסכם הגרעין הקודם. צריך להתמיד במדיניות בלתי מתפשרת, כדי להבטיח שאיראן לא תפתח נשק גרעיני" (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ביידן ונתניהו (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במסר לנשיא ארצות הברית הנבחר, ג'ו ביידן: "אסור לחזור להסכם הגרעין הקודם. צריך להתמיד במדיניות בלתי מתפשרת, כדי להבטיח שאיראן לא תפתח נשק גרעיני".

במהלך טקס לציון יום מותו של ראש הממשלה בן גוריון, הוסיף נתניהו: "בזכות עמידתנו הנחרצת נגד ההתגרענות של איראן – ובזכות ההתנגדות שלנו להסכם הגרעין עם איראן - מדינות ערביות רבות שינו מן היסוד את גישתן לישראל".

ראש הממשלה התייחס גם לנשוא הפגיעה במשפחות השכולות ואמר: "יש בישראל שלוש רשויות איתנות. יש חופש ביטוי, אבל גם לא יש גבולות. לא פוגעים במשפחות שכולות לא מימין ולא משמאל, משום צד".

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, אמר בטקס: "בן גוריון היה איש של מעשים נטועים בקרקע. הוא קיבל הכרעות קשות והן עלו לעיתים במחיר כבד מאוד. אך הוא גם ידע שאי אפשר לכונן עם, לכונן מדינה, רק מתוך חיים בהווה. הוא ידע שמנהיגים נמדדים ביכולת שלהם לקבל החלטות קשות בהווה, אך תמיד גם להרים את הראש ממנו ולהצליח להתוות לאומה עתיד".

לדבריו: "כבר כמעט שנה שאנחנו חיים רק הווה. המגפה העולמית שיצרה משבר בריאותי, חברתי וכלכלי בכל העולם, וגם בישראל, גרמה לרבים מאיתנו להתכנס בתוך עצמם. לנסות לשרוד ביומיום, לשמור את האנרגיה כדי לצלוח כל יום בנפרד, כל שבוע בנפרד. אך זה אינה אופיה של האומה הזו. וזה אינה אופיה של המדינה הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר