יש שר שיכון?

הפתרון למצוקת הדיור: שכונות חרדיות בערים ותיקות

בעוד הממשלה עסוקה בבניית תכניות על הנייר, ישנם בשטח יזמים שכבר בונים קהילה איכותית חדשה, במרכז הארץ. איפה? מתי? ואיך מצטרפים? בכתבה שלפניכם (מצוקת הדיור, מקודם)

שכונה חרדית בתוך עיר הטרוגנית מוסיפה מאד למרקם החיים בעיר ומועילה למכלול התושבים (צילום: יח"צ)

המגזר החרדי הוא המגזר בעל אחוזי הצמיחה הגדולים ביותר בישראל ועתיד להוות אחוז ניכר מהחברה הישראלית בעשור הקרוב, הצפי כי עד 2035 נזדקק ל 200,000 (!!) דירות חדשות למגורים ואם כבר היום מצוקת הדיור נוראה, היכן נתגורר?

ב-20 השנים האחרונות התאכלסו באופן מדהים ארבע הערים שנחשבו כפתרונות הדיור למגזר החרדי - אלעד, בית שמש, ביתר עלית ומודיעין עלית. הערים האלה נהפכו מפתרונות למצוקת דיור לערים חרדיות מאוכלסות לחלוטין עם ביקוש נד"לני גבוה במיוחד.

למרות ההצלחה הרבה בערי הספר החרדיות, אנשי הציבור וצוות התכנון הממשלתי מתקשים להאמין כי הפתרון טמון בהקמת ערים חרדיות נוספות. בניית עיר חדשה מותאמת למגזר החרדי בקצה הארץ לא תיתן את הפתרון המיוחל אלא פתרון חלקי בלבד ומתמקדים בבניית שכונות מגורים חרדיות בערים חילוניות מפותחות במטרה ליצור הטרוגניות ומגוון בכל עיר תוך שימת דגש על מקומות תעסוקה הקיימים ומפותחים בערים הותיקות.

שכונה חרדית בתוך עיר הטרוגנית מוסיפה מאד למרקם החיים בעיר ומועילה למכלול התושבים, בייחוד לחרדים שנהנים מאפשרויות תעסוקה נרחבות, מתשתיות של עיר מפותחת, כבישים ותחבורה.

לא כל שכונה יכולה להתאים למגזר החרדי, כבר בעת התכנון יש לשים לב להבדלים בסגנון החיים ולבנות שכונה מותאמת לקהילה חרדית איכותית.

מתכננים בישראל יודעים שבבניין בן 24 דירות מתגוררים כ-75 דיירים. אבל אצל החרדים זה יכול להגיע ל-220 דיירים זה משפיע כמעט על כל אספקט בתכנון: החל מכמה פחי אשפה צריך לשים, וכמה פעמים בשבוע מפנים אותם, ועד כמה צול צריכים להיות צינורות המים שמשרתים את השכונות, שימת דגש על בנית מרפסות סוכה ושהבניה הרוויה לא תהיה במודל של מגדלים גבוהים המהווים בעיה בשבת..

אחוזת ארץ – העתיד כבר כאן, קהילה איכותית במרכז הארץ, בבאר יעקב הכנסו עכשיו לאתר >>

בעשור האחרון, הפכה באר יעקב ממושבה קטנה לעיר מפותחת ומטופחת הנהנית משני העולמות: חווית מגורים שלווה, רגועה ומשפחתית בעיר עם שטחים ירוקים נרחבים לצד מיקום מרכזי- באר יעקב שוכנת, בצמוד לערים השוקקות בישראל, לצירי התחבורה המרכזיים ומרכזי התעסוקה הגדולים בישראל.

חברת הנדל"ן 'גמא נדל"ן', חברה בעלת מוניטין וניסיון עשיר בייזום ובנית יחידות דיור בפרוייקטים מוצלחים למגזר הכללי באזור המרכז, החליטה להרים את הכפפה בבניית מתחם מגורים ייחודי למגזר החרדי בליווי רבני של משפחת יעקובזון ממקימי הקהילה החרדית בבאר יעקב וממקימי מוסדות החינוך החרדיים המובילים בעיר.

מתחם המגורים מתוכנן לפרטים פרטים בהתאם לצרכי המגורים של המשפחה החרדית ועתיד להבנות במרכז באר יעקב, בצמוד לישיבה המעטירה 'ישיבת באר יעקב', ולמוסדות החינוך המובילים המהווים אבן שואבת למשפחות איכותיות מכל הערים בסביבה. הפרוייקט נבנה כמתחם סגור המיועד אך ורק למשפחות איכותיות המעוניינות לשמור על רמת החיים ולהתגורר במרכז הארץ.

הכנסו עכשיו לאתר

האווירה הקהילתית

גולת הכותרת של באר יעקב, זו הישיבה המפורסמת המושכת אליה בחורים מכל רחבי הארץ. סביב הישיבה מתפתחת קהילה איכותית של משפחות ליטאיות וספרדיות המעוניינות לחיות בעיר הטרוגנית, ליהנות ממגוון השירותים שעיר מרכזית מציעה, ממוסדות חינוך מעולים ומאווירה ייחודית מאפשרת ותומכת.

מרקם הקהילה הייחודי של 'אחוזת ארץ' יאפשר לכם לחיות את החיים המשפחתיים שלכם, למצב את הבית כמוקד בניה וצמיחה אישית, רוחנית, משפחתית ותעסוקתית. לבנות את עצמם ולהבנות כמשפחה מלוכדת.

אחוזת ארץ – העתיד כבר כאן, קהילה איכותית במרכז הארץ, בבאר יעקב הכנסו עכשיו לאתר >>

חווית המגורים

"אלוקים נמצא בפרטים הקטנים", כבר בשלב חווית המגורים חשבו ב'אחוזת ארץ' על המכלול השלם שיהפוך את החיים שלכם לחווית מגורים אולטימטיבית עם מפרט טכני עשיר, תכנון קפדני ומדוקדק, דירות רחבות ידיים החל מ4 חדרים, מרפסות סוכה, מעליות שבת – כל מה שצריך כדי שתתעוררו בכל בוקר מחדש לחווית מגורים מושלמת.

באר יעקב מציעה יתרונות נוספים המעניקים לתושביה איכות החיים מושלמת למשפחה עם מרכזי קניות ופנאי, שירותים קהילתיים וכל מה שהמשפחה שלכם צריכה עם תכנון סביבתי מודרני וחדשני עם דגש על שטחים ציבוריים, פארקים, טיילות, שדרות רחבות, מתקני שעשועים, מדשאות ענק וריאות ירוקות לצד מרכזי קניות אטרקטיביים.

התחבורה הציבורית בבאר יעקב מפותחת במיוחד ומחברת את התושבים לכל מקום בארץ בקלות ובמהירות ע"י קווי אוטובוס לב"ב, לירושלים, לכפר חב"ד ולערים נוספות במרכז.

בנוסף, הקו החום של הרכבת הקלה יגיע בעתיד גם הוא לבאר יעקב ותחנת הרכבת החדשה שתיבנה ביישוב ותצטרף לתחנת הרכבת הקיימת בבאר יעקב ותאפשר לכם להגיע בקלות לכל מקום בארץ וליהנות מחווית נסיעה קלה, נעימה ומהירה.

זו ההזדמנות שלכם לגור בסמיכות לצירי תנועה ראשיים ומובילים. כביש 40, כביש 431 וכביש 4313 מביאים את תושבי באר-יעקב בתוך דקות ספורות לכבישים המרכזיים במדינה.

הפרוייקט

ברחוב שא-נס בלב באר יעקב, משתרע מתחם רחב ידיים בו מוקם הפרוייקט המכיל 226 יח"ד למשפחות המאושרות שבחרו לגור בעתודת הבניה היחידה למגזר החרדי בבאר יעקב, מתחם בן 10 בניינים בני 7 קומות בעיצוב חדשני ומתקדם. תוך שימת דגש על פרטיות מירבית בין הדירות.

לבחירתכם, מגוון דירות החל מ 4 חדרים, פנטהאוזים, דופלקסים ודירות גן במפרט טכני עשיר לצד מרפסות סוכה בכל דירה.

בזכות החשיבה על המכלול, וההזדמנות לצמוח במרכז עם תנאי המגורים האולטימטיביים, פרויקט 'אחוזת ארץ' הפך לפרוייקט המגורים המבוקש ביותר במגזר.

ההזדמנות

הקהילה הצומחת בבאר יעקב, היא המקום בו תוכלו להגשים את עצמכם, להיות אבן יסוד בקהילה איכותית ולבנות חיי משפחה איכותיים.

'אחוזת ארץ' מרכזת עבורכם את כל מה שחשוב למשפחה שלכם: תכנון מתקדם, אבזור מפנק, קהילה איכותית, מוסדות חינוך מובחרים לילדים, שכנים טובים ונגישות לכל מקום בארץ.

סוף סוף הגיעה ההזדמנות אליה ציפיתם, בית שתהינו לגור בתוך קהילה חמה שתאהבו להיות חלק ממנה.

מהיום, אין סיבה להתפשר!

הכנסו עכשיו לאתר ובחרו את הדירה המותאמת במיוחד עבורכם!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר