בבקעה | צפו

מטורף: טנק התהפך באמצע האימון • תיעוד

במהלך אימון שביצעו חיילי צה"ל בבקעה, הם ניסו לעלות טנק לתוך המוביל, אך משהו ככל הנראה השתבש והטנק התהפך ב-180 מעלות. בצבא ייפתחו בחקירת נסיבות המקרה (צבא)

הטנק מתהפך (צילום: סעיף 27א')

מחזה לא שגרתי קרה היום (ראשון) במחנה צה"ל שבבקעה. במהלך מבצע, החיילים ניסו להעלות טנק על מוביל והוא התהפך במאה שמונים מעלות.

בתיעוד שהתפרסם מהאירוע, נראה נהג הטנק מנסה לעלות על המוביל כשבקרע נשמע אחד החיילים צועק לנהג הטנק - 'הוא על ניוטרל'.

לאחר מכן, נראו עוד מספר ניסיונות של הטנק לעלות על המוביל, כשהנהג הצליח בניסיון לעלות, לפתע מסיבה שטרם ברורה, הנהג איבד את היכולת לעצור כשברקע נשמעים קריאות 'עצור', הטנק התהפך.

בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בנפש מקרב החיילים, אך בצה"ל כבר הודיעו כי יפתחו בחקירת האירוע החמור.

דובר צה''ל מסר כי "‏מוקדם יותר היום התהפך טנק בעת העמסתו על מוביל בבסיס צה״ל בבקעת הירדן. אין נפגעים. נסיבות האירוע מתוחקרות בשעה זו. מפקד האוגדה הנחה לעצור את תנועת הרכבים הקרביים הממוגנים באוגדה עד לתוצאות התחקיר הראשוני".

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי אל יחידת הטראומה החדשה בבית החולים פונה בן 24 אשר התהפך עם טנק בו נהג. ד״ר דניאל וייס, אחראי תחום הטראומה בהדסה הר הצופים מוסר כי הוא סובל מחבלות קלות ובדיקותיו תקינות.
הוא צפוי להשתחרר בשעות הקרובות מבית החולים.

צפו בתיעוד

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר