חתונה בארה"ב

שמחת בית סערט ויז'ניץ - ויז'ניץ - זוועהיל מאנסי; תיעוד ענק

בארה"ב חגגו את שמחת החתונה לנכדו של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ, בן בכור לרה"צ רבי ברוך הגר, חתן האדמו"ר מויז'ניץ, עם הכלה בת האדמו"ר מזוועהיל-מונסי; תיעוד השמחה (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: יהושע פרוכטר)

בארה"ב חגגו בשבוע האחרון חסידי סערט ויז'ניץ, וויז'ניץ (מרכז) את שמחת החתונה לנכדו של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ, בן בכור לבנו של הרה"צ רבי ברוך הגר, חתן האדמו"ר מויז'ניץ, עם הכלה בת האדמו"ר מזוועהיל-מונסי.

השמחה הגדולה שאליה נסעו במיוחד מאות חסידי ויז'ניץ, התקיימה בעיר מונסי שבארה"ב, תוך שמשלחת מיוחדת מטעם הרבי מסערט ויז'ניץ, שנשאר בישראל, הגיעה אף היא להשתתף בשמחה הגדולה.

במעמד הקבלת פנים והחופה שהתקיימו ביום רביעי האחרון השתתפו בין היתר האדמו"רים מויז'ניץ בורו פארק, האדמו"ר מזוויעהל, והאדמו"ר מביאלא ב"ב, בברכות כובדו הסבים, ובסידור הקידושין כובד האדמו"ר מויז'ניץ שאף נשא דברי ברכה לקהל המשתתפים לאחר החופה.

לאחר מכן הסבו קהל החסידים לסעודה חגיגית, במהלכה השתתפו בשמחה הגדולה האדמו"רים מסקווירא, סאטמר (מהר"א), ויז'ניץ מונסי, גורליץ, וצאנז-יוני סיטי, ולאחר ברכת המזון נערך מעמד ה'מצווה טאנץ' המסורתי, במסגרתו רוקדים המחותנים עם הכלה והחתן בריקוד של מצווה.

יצויין כי כל העת עקבו אלפי חסידים מישראל אחר השמחה הגדולה בארה"ב באמצעות שידור חי, ובמעונו של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ בחיפה אף נערך מעמד 'לחיים' לרגל השמחה הגדולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר