הנסיעה לסעודיה

ומי לא עודכנו על הפגישה? בני גנץ וגבי אשכנזי

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא טרח לעדכן את שר הביטחון בני גנץ ושר החוץ גבי אשכנזי, בדבר נסיעתו החשאית לסעודיה, שם נועד עם יורש העצר מוחמד בן סלמאן (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari / Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו עשה אמש (ראשון) עוד צעד אל עבר השלום עם המדינה הערבית החזקה ביותר, סעודיה, כשקיים פגישה משולשת עם יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן, ועם מזכיר המדינה האמריקני, מייק פומפאו.

פגישה דומה התקיימה בעבר על פי רמזים שפיזר ראש הממשלה - אבל מעולם לא פורסמה רשמית. העובדה שהאישור לקיום הפגישה אמש, בעיר ניאום שבסעודיה, ניתן בוקר לאחר מכן - מעידה על התקדמות משמעותית, כפי שהבטיח נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, קודם הבחירות באמריקה.

מפרטי הנסיעה עולה כי ראש הממשלה שוב החליט למדר את שני השרים המשמעותיים ביותר בממשלתו, שר הביטחון בני גנץ ושר החוץ גבי אשכנזי, יריביו הפוליטיים מ'כחול לבן'.

כפי שנקט באישור מכירת כלי הטיס המתקדמים, ובראשם ה-F-35, לאיחוד האמירויות - ראש הממשלה בנימין נתניהו שוב מתנהל לבדו ומגלה כי אינו סומך על שותפיו, שישמרו סוד.

אמש, כזכור, עסק בני גנץ בהקמת ועדת הבדיקה לפרשת הצוללות, החלטה שעוררה סערה קואליציונית, שכן הצעד נתפס כהתרסה נגד ראש הממשלה נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר