"חשיבות עליונה"

ברקוביץ' לליאון: להקים שכונה על שם פוסקי הדור

סיעת 'התעוררות' בירושלים פנתה לראש העיר, משה ליאון, בבקשה להצטרף ליוזמה להקים שכונה חדשה בעטרות, שכונה שתקרא על שמם של מרנן פוסקי הדורי הדור (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן זצ"ל ועופר ברקוביץ' (צילום: נועם רבקין פנטון ויונתן זינדל / פלאש 90)

סיעת "התעוררות בירושלים" בראשותו של עופר ברקוביץ' פועלת להקמת שכונת להנצחת מרנן פוסקי הדור רבי עובדיה יוסף זצ"ל ורבי יוסף שלום אלישיב זצ"ל, בשטחו של שדה התעופה הישן בעטרות.

השטח שנמצא בקצה הצפוני של ירושלים משמש עתודת הקרקע הגדולה והמשמעותית ביותר בשטחה המוניצאפלי של ירושלים, ויכול להכיל כ-9000 יח"ד.

סיעת התעוררות מפעילה תקופה ארוכה מאמצים לקידום הבנייה. עופר ברקוביץ' פנה בעבר לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בנושא, ובימים אלה עורכת התנועה סיורים עם אנשי ציבור במתחם.

השבוע תעלה "התעוררות" הצעה לסדר בנושא בישיבת מועצת העיר ירושלים.

בהצעה טוענת סיעת "התעוררות" כי "שטחו של עטרות יכול לשמש כשטח משלים להתחדשות העירונית ובכך להקטין את העומסים של השכונות הוותיקות בעיר, ולמנוע את הפגיעה ברכס לבן.

"בנוסף, הבנייה בעטרות תאפשר דיור בר השגה לחברה החרדית ששם דגש על שילוב בין תעסוקה ומגורים על מנת להקל של שילובם של בני המגזר בעולם התעסוקה, ובכוחה למנוע חיכוכים עם המגזר הכללי בשכונות המעורבות בעיר".

עופר ברקוביץ', יו"ר התעוררות ויו"ר האופוזיציה, אמר הבוקר: "עטרות משמשת כעתודת הקרקע המשמעותית כיום בירושלים, ובניית שכונה חדשה בשטח זה היא הצעד ההגיוני והנכון ביותר. השכונה תאפשר הקלה על מצוקת הדיור בעיר, שמירה על הריאות הירוקות של ירושלים ודיור בר השגה לחברה החרדית.

"אני רואה בחשיבות עליונה את הנצחתו של מרן ופועל ביתר שאת לקידום השכונה על שמו. אני קורא למשה ליאון להצטרף אלינו ולפעול למען קידום הבנייה ולמען הנצחתו של מרן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר