מגיב למתקפה מבית

ח"כ מנסור עבאס לא פוסל ישיבה בממשלת נתניהו

"אני קודם רוצה לשמוע האם תהיה הולמת וראויה ואז נשקול אותה בכובד ראש", כך התבטא ח"כ מנסור עבאס, יו"ר רע"ם, לשאלה האם הוא יסכים לכהן כשר בממשלת נתניהו • צפו (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ח"כ מנסור עבאס, יו"ר רע"ם, עונה לחבריו למפלגה שתוקפים את מהלכיו האחרונים מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומצהיר כי לא שולל את האפשרות שיישב בממשלה תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

עבאס התייחס לדברים של יו"ר בל"ד, ח"כ מטאנס שחאדה, שאמר כי הוא לא ראוי להנהגה: "לדעתי מי שרוצה לפרק את המשותפת הוא שיוצא כל פעם בלי לבדוק עם הקולגות שלו מה העמדות שלהם, בלי לדייק.

לדבריו: "במדינה היו מפלגות שאפילו הקימו את המדינה אבל הם נעלמו. למה? כי הם לא צמודים לעקרון של לייצג את החברה שבוחרת בך. ה'משותפת' אם לא תישא בעול הזה שהציבור דורש ממנה - היא תיעלם".

לשאלה האם יסכים לשבת בממשלת נתניהו, השיב ח"כ עבאס: "אני אומר כך, יש תשובות שלא חייבים לתת במקום. קודם נשמע האם תהיה פניה. כוחו של פוליטיקאי זה לא להיות מובן מאליו. זה השינוי שאני מוביל, אני קודם רוצה לשמוע האם תהיה הולמת וראויה ואז נשקול אותה, אדון בה ואבחן אותה בכובד ראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר