"משהו השתחרר"

כך "הוסר כישוף" מהשחקנית החילונית • צפו

כשהיא עם מגבת לראשה כ'כיסוי ראש', התיישבה השחקנית לוסי דובינצ'יק, המוכרת מהופעותיה בסרטים פופולריים לנערות חרדיות, להסרת כישוף על ידי "המאיר לבריות" • צפו בתיעוד שחשף כתב 'ישראל היום' (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הטקס החריג (צילום: גרגורי באדו. באדיבות יהודה שלזינגר, ישראל היום)

השחקנית הישראלית לוסי דובינצ'יק עברה בימים האחרונים טקס "הוצאת כישופים והסרת עין הרע" אצל מאיר מסלטי המכונה "המאיר לבריות", אותו היא מחשיבה למקובל. כך חשף עיתונאי 'ישראל היום' יהודה שלזינגר.

כזכור, דובינצ'יק עברה תקופה לא פשוטה בחייה, ששיאה היתה בשנת 2017 כאשר נפלה מקומה רביעית בביתה שביפו ונפצעה קשה. לאחר זמן היא החלימה, והשתקמה.

מאז היא הספיקה לחזור לעיסוקה המקצועי, בו היא מוכרת בין היתר מהופעותיה בסרטים פופולריים המיועדים לנערות ולנשים מהציבור החרדי.

בתיעוד הטקס אליו הגיעה לאחרונה, נראית דובינצ'יק כשהיא עוטה מגבת כ'כיסוי ראש', מסביבה נרות, והיא חוזרת על פסוקים שהרב מקריא. בשלב מסוים הרב התיך עופרת מעל לראשה ואף תקע לידה בשופר.

ממלמלת את הפסוקים שהתבקשה לומר


המקובל מאיר מסלטי סיפר לאחר הטקס: "לוסי באה אלי לראות מה קורה איתה, וביקשה שאתן לה ייעוץ. ראיתי שהיא חסומה לגמרי, שיש עליה משהו כבד, ושבעבר עשו עליה כישוף שחוסם אותה ומחליש אותה, ולכן היא פחות שמחה. אז הצעתי לה את שירותי".

"במהלך הטקס יש תפילות מיוחדות, עם כוונות מיוחדות", סיפר המקובל ליהודה שלזינגר, "ויחד עם זה עשיתי הסרת עין עם עופרת וחומרים שונים, ששורפים אותם על מנת לטהר ולנקות את האדם. מדובר בטיפול של כשעה".

לדבריו, "בסוף הטקס לוסי דובינצ'יק אמרה, כי היא מרגישה שמשהו משתחרר ממנה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר