פעילות סמויה

השוטרים תפסו נהג ללא רישיון שהתחזה לאחיו • צפו

במהלך פעילות סמויה של המשטרה בכבישי הנגב, נתפס אחד הנהגים בחשד שהתחזה לאחיו, בעוד הוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. בנוסף, נתפסו נהגים עם רישיון לא תואם (ארץ)

הניידת הסמויה בכבישי הנגב, היום (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות אכיפה סמויה של משטרת ישראל בכבישי הנגב (כביש 31), נתפסו מספר נהגים עם רישיון לא תואם או ללא רישיון בכלל. השוטרים עצרו את אחד הנהגים שהתחזה לאחיו.

שוטרי אגף התנועה החלו בימים האחרונים להגביר את האכיפה בכבישי הדרום, בדגש לכבישים בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים ונפגעים. תוך שילוב אופנועים וניידות סמויות.

האכיפה הסמויה התמקדה בעיקר בעבירות המסכנות חיים ומעשים של בריונות בכביש, ע"י אכיפה סמויה ויצירתית, וזאת לטענת המשטרה כדי ליצור שינוי בתרבות הנהיגה.

במהלך הפעילות נתפסו שלושה נהגים עם רישיון נהיגה שאינו תואם לסוג הרכב, השלושה שוחררו בתנאים מגבילים לאחר שנחקרו וקיבלו זימון לבימ"ש לשיפוט מהיר. רישיון הנהיגה נפסל ל-30 ימים ורכבם הושבת לתקופה דומה, כמו"כ נתפס נהג שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם וניסה להתחזות לאחיו.

בנוסף, נתפס נהג שנוהג בזמן פסילה של בימ"ש, הנהג נעצר ונכלא, ומחר יובא לדיון בעינינו, והרכב שלו הושבת ל 30 יום.

ממשטרת ישראל נמסר: "פעילות זו תימשך בימים הקרובים, ואנו נפעל בנחישות ובאכיפה אפקטיבית ומשפיעה, למען שמירה על ביטחון ציבור הנהגים בכבישים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר