אין תקציב

בדרך לבחירות; נתניהו וכחול לבן בעימות נוסף

נתניהו האשים את 'כחול לבן' בכך ש"לא מכבדים הסכמים, וכשזה המצב אין ספק שאנחנו בדרך לבחירות". במפלגתו של גנץ הגיבו בעוקצנות: "אם לא היה משפט - היה תקציב" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yossi Aloni/Flash90)

ישראל מתקרבת לפעם הרביעית של צעידה לקלפיות בתוך שנתיים, וזאת כפי הנראה לאחר שאישור התקציב לשנת 2021 יתעכב מעבר למועד האחרון, 23.12, בעוד לשר הביטחון בני גנץ יהיה קשה לרדת מאולטימטום "תקציב או בחירות", כך שזה נראה כעובדה בלתי נמנעת.

בדיונים פנימיים בסיעת 'הליכוד', ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר לא מכחיש שחברי הכנסת צריכים להיערך לבחירות המקדימות במפלגה, ובני גנץ מצידו ממשיך לחדד מסרים בתקשורת.

היום (חמישי) שוב הניצים הגיעו להתקוטטות ברבים. ראש הממשלה נתניהו האשים את 'כחול לבן' בכך ש"לא מכבדים הסכמים, וכשזה המצב אין ספק שאנחנו בדרך לבחירות", כלשונו.

לדברי ראש הממשלה, ישראל לא תלך לבחירות רק "אם נראה גישה אחרת מכיוונה של כחול לבן ושיתוף פעולה במקום ממשלה בתוך ממשלה".

'כחול לבן' לא נשארה חייבת והשיבה: "מי שמפר הסכמים, תוקע מינויים ומונע את תקציב המדינה ממניעים פוליטיים ואישיים כבר חודשים זה בנימין נתניהו. לא סתם בכל סקר רוב מוחץ של הציבור מאשים את נתניהו בהליכה הצפויה לבחירות - כי זו אמת. אם לא היה משפט - היה תקציב".

בליכוד הבהירו כי "ראש הממשלה נתניהו סבור שאין שום סיבה ללכת לבחירות אך אמר שאם כחול לבן ימשיכו לקיים ממשלה בתוך הממשלה הם יגררו בכך את ישראל לבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר