"מנגנים בכיכר"

רוצים לדעת לנגן את הלהיט של ישי ריבו?

איש התווים המוביל במוזיקה היהודית, אברימי גורארי הכין לכם את התווים ללהיט הענק של ישי ריבו מהאלבום הראשון שלו "תוכו רצוף אהבה" כדי שתוכלו לנגן אותו באופן מקצועי (מגזין)

אברימי גורארי | כיכר השבת |
(צילום: חיים טויטו)

המעבד וכותב התווים המוביל בעולם המוזיקה היהודית, אברימי גורארי, בפינתו השבועית ב'כיכר השבת' - 'מנגנים בכיכר', בה מתפרסם מידי שבוע תווים של שירים חדשים או ישנים כדי שתוכלו לנגן בבית, ברמה הגבוהה ביותר.

גורארי, כותב במשך שנים תווים לתזמורות ולעיבודים עם מיטב המעבדים והיוצרים במוזיקה היהודית, והוא גם אחראי לעיבודים רבים במוזיקה החסידית, כולל שניים מאלבומיו של גדול הזמר החסידי אברהם פריד.

השבוע הוא בחר בלהיט הראשון של ישי ריבו "תוכו רצוף אהבה" שיר הנושא מתוך אלבומו הראשון של הזמר והיוצר האהוב והמצליח במוזיקה היהודית.

אברימי גורארי: "מי לא אוהב את ישי ריבו? ישי הוא כישרון ענק שלא צריך כבר להציג אותו. הוא הביא משהו מרענן ושונה לשוק. הוא כותב שירים נפלא, זמר נפלא ובעל נוכחות בימתית מעולה.

לא רק המנגינות שלו נפלאות אלא גם כתיבת המילים שלו ברמה הגבוהה ביותר. מילים חכמות ומעוררות מחשבה. אני מסתכל על ישי ריבו כעל תופעה ייחודית שאי אפשר להשוות אליו אף זמר אחר.

אברימי גורארי (מרק דשב)

למאזינים הרגילים הוא נשמע נפלא, ה"חבילה השלמה" - אבל יכול להיות שהם לא יודעים להצביע מה בדיוק גורם להם להרגיש ככה, אך לאלו מאיתנו שנמצאים בעסקי המוזיקה, בכל שיר אנו מגלים משהו חדש ושונה ברמה המוזיקלית, התפתחות של אקורדים, מהלך עיבוד חכם ועוד.

כאשר אני מתווה את אחת משיריו, זה בלתי אפשרי לעשות את זה בדרך אגב, יש צורך להתרכז ולפחות לנסות לתפוס את כל הניואנסים המוזיקליים. כך זה אצלי ואצל הרבה מחבריי המוזיקליים. תהנו".

להורדת גרסה להדפסה:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר