אזהרה חריגה

מנהלי בתי החולים התריעו: יהיה גל קורונה שלישי

טרם שיחוסנו מפני הקורונה, צפויים אזרחי ישראל לחוות גל תחלואה נוסף, ואולי אף שניים כאלו: כך סבורים מנהלי בתי חולים, שהשמיעו את אזהרותיהם באוזני מנכ"ל משרד הבריאות (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
פינוי חולת קורונה (צילום אילוסטרציה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בדיון שקיימו לאחרונה עם מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, העריכו מנהלי בתי חולים ברמה גבוהה של וודאות, כי יהיה גל תחלואה שלישי של קורונה בישראל.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', במהלך ישיבת זום עם מנהלי כל בתי החולים, שהתמקדה בתוכנית לחסן את הצוותים הרפואיים, לכשיגיעו החיסונים נגד הנגיף, הושמעה האזהרה כי מדינת ישראל צפויה לחוות גל תחלואה נוסף לפני שהחיסונים יגיעו או ישפיעו.

למרות מספר המאושפזים הנמוך נכון לעכשיו, בשל הסגר השני, הבכירים הללו הבהירו כי אין ספק שעד לניצחון המגיפה בעזרת החיסונים, ייאלצו השנה אזרחי ישראל להתמודד עם גל תחלואה נוסף, ואולי אף שניים כאלו.

לפי גורם שהשתתף בישיבה, ששוחח לאחר מכן עם כתב הבריאות יואב אבן, "לא היה בישיבה הזו אפילו מנהל אחד של בית חולים שהסתייג מההערכה המדוברת, אך המנכ"ל פרופ' לוי לא הגיב לכך".

מוקדם יותר היום אמר שר הבריאות יולי אדלשטיין, כי "יכול להיות שנראה הגבלות נוספות בקרוב, אבל צריך לומר את האמת: אין לנו ארגז כלים מאוד גדול. מקווה שלא לקחנו ביסים גדולים מדי עם פתיחת המסחר והחינוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר