שיגרו מסמך מפורט

פרקליטי נתניהו: "יש לבטל את כתב האישום"

איום על עדים, שימוש בחייהם האישיים כדי לחקור אותם, השתקת עדים, אכיפה בררנית והתעלמות מראיות מזכות, הם רק חלק מהפגמים בכתב האישום, שלפי פרקליטי נתניהו מהווים עילה לביטולו (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נתניהו, בפתח משפטו (צילום: לע"מ)

פרקליטיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עורכי הדין בועז בן צור ועמית חדד, הגישו היום (ראשון) בקשה מפורטת ומנומקת שמסקנתה היא כי יש לבטל את כתב האישום נגדו.

עורכי הדין הסבירו, כי הם פירטו "שורה ארוכה של כשלים ופגמים חמורים במהלך הליך החקירה בעניינו של ראש הממשלה: מהלכי חקירה פסולים בתכלית, הדלפות אינסופיות - מאות במספר - של חומרי חקירה, בניגוד לדין, ועריכת משפט פומבי בתקשורת לפני תחילת המשפט".

המסמך שהוגש לבית המשפט כולל עשרות דוגמאות ל"פעולות חקירה פסולות, איום על עדים, שימוש בחייהם האישיים כדי לחקור אותם, השתקת עדים, אכיפה בררנית, התעלמות מראיות מזכות, ופעולות חריגות נוספות", כהגדרת הפרקליטים.

פרקליטי נתניהו, לאחר שיגור המסמך (באדיבות המצלם)

"מדובר באירוע חסר תקדים: במקום לחקור עבירה - חקרו אדם והמציאו עבירה", הוסיפו עוה"ד חדד ובן צור, ואמרו: "מעשים חמורים אלה אינם מקובלים באף מקרה, על אחת כמה וכמה כלפי ראש ממשלה".

לדברי פרקליטי נתניהו, "במדינה מתוקנת, על רשויות האכיפה להקפיד על עקרונות של צדק והגינות גם במהלך חקירה. לטעמנו, ההצטברות הכוללת של הפגמים החמורים צריכה להוליך למסקנה של ביטול כתב האישום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר