בגלל עקיפה

"כמו בסרט אימה": הנהג רץ עם פטיש לעבר הנוסעות

נהג משאית שרכב ובו מספר נוסעות עקף אותו, עצר באמצע הכביש המהיר, והתקרב אליהן באיומים עם פטיש בידו. "ראיתי את המוות מול העיניים", מספרת אחת מהן • צפו ברגעי הפאניקה (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

נהג משאית שזעם על נוסעות ברכב מאחוריו, שהעזו לעקוף אותו, החריד אותן כאשר בתגובה איים עליהן בפטיש.

את המקרה המדובר, שאירע באחד מהימים האחרונים בכביש הערבה, בדרך לאילת, תיארה אחת הנשים ל'חדשות 12': "כל הדרך נסענו על 80 קמ"ש כשהמשאית מלפנינו, וכחצי שעה לפני המחסום אמרנו לנהגת שהיא יכולה לנסוע יותר מהר".

"אז היא באמת עקפה את המשאית, חזרה לנתיב והמשיכה לנסוע על 90-80 קמ"ש. אבל מתישהו הוא עקף אותנו שוב". לאחר מכן, כאשר נהגת הרכב הפרטי ביצעה עקיפה נוספת, נהג המשאית זעם.

עידית, אחת הנוסעות, מספרת: "הוא עקף אותנו בחזרה, התחיל 'לרקוד' על הכביש ונסע באמצע כדי לגרום לנו לעצור, עד שעצר בעצמו. אני כבר דמיינתי אותו יורד מהרכב ומנסה לתקוף אותנו, וישר צעקתי לה לנסוע משם מהר, אבל היא חששה שיתפוצצו לה הצמיגים אם היא תיסע בשוליים".

"כנראה שהוא חשב שעשינו לו 'דווקא', כי הוא באמת יצא מהמשאית והתקרב לאוטו שלנו, עם משהו שנראה כמו גרזן או פטיש. אני נכנסתי לשוק, הצלחתי רק לצעוק לה 'סעי סעי סעי'".

בשלב זה אחת הנוסעות התקשרה למשטרה, וחברותיה החלו לצווח בפאניקה. "ראיתי את המוות מול העיניים, זה היה כמו בסרט אימה", מספרת אחת מהן ל-n12, "כי היינו לבד באמצע כביש מהיר".

"בסוף הנהגת ירדה לשוליים ונסענו משם במהירות. המשטרה הייתה איתנו על הקו לאורך כל הדרך, וכשהגענו למחסום הם טיפלו בנו. כשנהג המשאית הגיע אחרינו, ראינו שהשוטרים מעכבים אותו ועורכים חיפוש ברכבו".

מדוברות המשטרה נמסר: "בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אודות נהג משאית שירד מהמשאית ואיים על נוסעות ברכב שלפניו, הוא עוכב לחקירה, בסיומה שוחרר בתנאי הרחקה מאילת. החקירה נמשכת".

צפו בווידאו

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר