לקראת ההצבעה

ראש הממשלה: "לא להליכה לבחירות" • צפו

יומיים לפני שעולה על שולחן הכנסת הצעת החוק לפיזורה, ביוזמת האופוזיציה, קורא ראש הממשלה נתניהו להימנע מכך - ברקע איומי מפלגת כחול לבן לתמוך בצעד דרמטי זה (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הצהרת ראש הממשלה (צילום: ערוץ כנסת)

בפתח ישיבת סיעת הליכוד, השמיע היום (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהרה שהוגדרה קודם לכן על ידי לשכתו כ'מיוחדת', בה הוא קרא להימנע מהקדמת הבחירות.

"ביום רביעי האופוזיציה תנסה לגרור את מדינת ישראל לבחירות מיותרות". אמר נתניהו, והודיע: "הליכוד יצביע נגד בחירות ובעד אחדות".

"אחדות כדי שנביא חיסונים לכל אזרחי ישראל; אחדות כדי שנמשיך עד מתן החיסונים להיאבק בנחישות בקורונה; אחדות כדי שנגיש עוד סיוע כלכלי לעסקים, לעצמאיים ולאזרחים; אחדות כדי שנמשיך לשמור על הביטחון ואחדות כדי שנחתום על עוד הסכמי שלום".

נתניהו הדגיש: "אלו המשימות שלנו, ואנחנו צריכים לעשות אותן יחד. אזרחי ישראל זקוקים לממשלה שפועלת לא למען בחירות, לא למען פוליטיקה, אלא למענם - למען כל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל. למען אחדות".

ממפלגת כחול לבן, שמאיימת להצביע בעד פיזור הכנסת בשל אי אישור התקציב, נמסר בתגובה לדבריו: "הציבור סיים לקנות את השקרים של נתניהו. אם לא היה משפט, היה תקציב".

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר