'שלא יחסלו את המינוי'

עמית סגל: "אני קרוב משפחה של עמית איסמן"

לאחר הודעת וועדת האיתור על בחירותו של עמית איסמן לתפקיד פרקליט המדינה. חשף הפרשן עמית סגל כי הוא ואיסמן קרובי משפחה, "מקווה שלא יחסלו לו את המינוי" (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עמית סגל (צילום: אולפן כיכר)

וועדת האיתור לבחירת פרקליו המגינה, הודיעה הערב על החלטתה לבחור בפרקליט מחוז חיפה, עמית איסמן לץפריד. הפרשן של חברת החדשות, חשף כי איסמן הוא קרוב משפחתו.

בציוץ שכתב עמית סגל בחשבון הטוויטר שלו נאמר: "הותר לפרסום: עמית אייסמן ואני נינים של אותו סבא רבא". לאחר מכן כתב סגל: " מקווה שלא יחסל לו את המינוי".

מכיוון שהשמות של השניים - הם עמית, מספר צייצנים ניסו לדלות מסגל האם השניים קרואים על שם אותו אחד, אך לא נענו בתשובה מצדו של סגל.

מנדלבליט והמשבר הפוליטי; עמית סגל באולפן 'כיכר השבת'

כזכור, מוקדם יותר הערב התפרסם כי בהחלטה של וועדת האיתור - בפה אחד, הוחלט לבחור בפרקליט מחוז חיפה, עורך הדין עמית איסמן, לתפקיד פרקליט המדינה, שימלא את מקומו של שי ניצן. האישור כפוף לאישור הממשלה.

עו"ד איסמן, בן 53, נשוי ואב לשלושה, בילדותו למד בית הספר 'ליאו בק' שבחיפה. בשירותו הצבאי שירת בחיל הרפואה והוא בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני בקרימינולוגיה וחוק.

על חברי הוועדה שבחרו באיסמן נמנים, היו"ר; היועץ המשפטי לממשלה, מנדלבליט, נציב שירות המדינה, פרופ׳ דניאל הרשקוביץ, מ"מ מנכ"ל משרד המשפטים, עו"ד סיגל יעקבי, עו"ד מקרב הציבור, רחל תורן ונציג האקדמיה, פרופ׳ אורן גזל אייל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר