עשרות אנשים בשטח

צבי יחזקאלי: כך בוצע החיסול בלב איראן. צפו

הפרשן הבכיר לענייני ערבים, צבי יחזקאלי, מסביר כיצד בוצע החיסול הדרמטי של אבי תוכנית הגרעין של איראן, מוחסן פחריזאדה: "עשרות אנשים פעלו בשטח בזמן החיסול" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: זאב רוזנברג ומולי הרשקוביץ)

הפרשן הבכיר לענייני ערבים, צבי יחזקאלי, מסביר כיצד בוצע החיסול הדרמטי של אבי תוכנית הגרעין של איראן, מוחסן פחריזאדה: "עשרות אנשים פעלו בשטח בזמן החיסול". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן.

לדבריו: "ממה שאני יודע - זה לא מבצע שיוצא ברגע, לוקח אולי שנה לעבוד על כזה דבר. המעגל של האנשים שעוסקים בו בשטח, בין אם זה ישראלים ובין אם זה איראנים, וסביר להניח שישראלים הם לא אלו שביצעו את וידוא ההריגה, מדובר על חמישים שישים אנשים שעובדים בשטח בזמן החיסול ובזמן ההכנות לחיסול, ויש שם ישראלים, על פי פרסומים זרים.

"הסיפור היה מעגל רחב של ישראלים שניצלו את המלחמה שיש בצפון איראן, והצליחו להחדיר כלי טייס, ולכן לחיסול הזה היה יותר אופי טכנולוגי מאשר פיזי, גם שיבוש של הקליטה הסלולרית בין המאבטחים, הורדת החשמל, הפקקים שיצאו בתוך העיר שהוא הגיע אליה, כל זה נעשה בהרבה הרבה תכנון של סייבר, הביצוע עצמו - לא ישראלי וידא הריגה, ישראל לא יכולה להרשות לעצמה שישראלים יפלו בשבי באיראן".

כאמור, הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר