בלעדי

ניצב אריק יקואל: אין אכיפה בררנית נגד החרדים

ניצב בדימוס אריק יקואל, יועץ השר לביטחון פנים לנושאי חרדים, בריאיון ראשון ובלעדי טוען כי אין אכיפה בררנית נגד המגזר החרדי ומדגיש: מרכז השיטור החרדי בי-ם לא ייסגר (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך ומולי הרשקוביץ)

ניצב בדימוס אריק יקואל, יועץ השר לביטחון פנים לנושאי חרדים, בריאיון ראשון ובלעדי טוען כי אין אכיפה בררנית נגד המגזר החרדי ומדגיש: מרכז השיטור החרדי בי-ם לא ייסגר. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

באשר לטענות לאכיפה בררנית נגד המגזר, הסביר ניצב יקואל: "תפגוש את המפגינים ותשמע מהם שיש אכיפה בררנית כנגד המפגינים, ותשאל את המתנחלים והם יגידו לך שיש אכיפה בררנית נגדם, כולם טוענים שיש אכיפה בררנית. אני לא מנסה לדברר את המשטרה אבל אני חושב שלאמירה הזאת אין שחר".

ראינו שוטרים שמבצעים פעולות אכיפה נגד נוסעים חרדים באוטובוסים בכמה שכונות בירושלים, כאשר אנחנו לא רואים פעולות דומות למשל בתל אביב בשכונות שאינם חרדיות

"ההנחיה היא לבצע פעולות אכיפה במקומות שבהם התחלואה היא גבוהה, ואני חושב שכעת המשטרה פועלת יותר במקומות אחרים בשל העובדה שהתחלואה בקרב החרדים היא נמוכה מאד.

"אני חוזר ואומר שאני לא מדברר את המשטרה, אבל המשטרה צריכה לפעול בנושא המאבק בתחלואה וצריכים לציית לחוקים".

בשבועות האחרונים חשפנו ב'כיכר השבת' כי ממ"ז ירושלים ניצב דורון ידיד הורה להדיח מתפקידו את המפקד יגאל יעקובוב בגלל הסכמים שונים שנעשו עם חצרות מסוימות במאה שערים בכל מה שקשור להנחיות, האם חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי ראובן אלבז, פנה אליך בנושא וביקש שלא להדיח את המפקד?

"אכן פנו אליי ואכן שוחחתי עם דורון ידיד. אני יכול לומר שאני לא נכנס לשיקולים של מפקד כזה או אחר בשיבוצי כוח אדם. לא האדם הוא העניין אלא מרכז השיטור החרדי זה הנושא, ואני חושב שהמרכז הזה יישאר ושהמפקד החדש ששובץ לתפקיד יצליח בתפקידו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר