"נתניהו פירק את הגוש"

איילת שקד: "אין ממשלה חלופית, רק בחירות"

שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, תוקפת את ראש הממשלה וטוענת כי הוא זה שפירק את גוש הימין ומצהירה: לא נסכים לממשלה חלופית, חייבים ללכת לבחירות • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך ומולי הרשקוביץ)

שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, תוקפת את ראש הממשלה וטוענת כי הוא זה שפירק את גוש הימין ומצהירה: לא נסכים לממשלה חלופית, חייבים ללכת לבחירות. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן.

כשמסתכלים על הסקרים בשבועות האחרונים רואים שמפלגת ימינה עוברת את ה-20 מנדטים, והשאלה ששואלים רבים היא האם מפלגת ימינה היא חלק מגוש הימין שתלך אחרי הבחירות רק עם ממשלת ימין?

"תראה, נתניהו פירק במו ידיו את גוש הימין אחרי שהלכנו איתו בנאמנות במערכות הבחירות האחרונות, למרות שהציעו לנו תפקידים בכירים ביותר מצד כחול לבן וסירבנו משום שדבקנו בהבטחה שלנו לבוחר שנלך עם נתניהו, ולעומת זאת נתניהו הבטיח שלא ימנה את גנץ לשר ביטחון והפר את ההבטחה שלו לבוחרים".

לדבריה: "אנחנו היום אלטרנטיבה שלטונית, ונפתלי בנט הוא המתאים ביותר לכהן בתפקיד ראש הממשלה. יש לו ניסיון ושיקול דעת, אדם עם קור רוח ועם סט ערכים נכון, והשאלה צריכה להיות למפלגות החרדיות ולליכוד האם הם ישבו בממשלה תחת נפתלי בנט".

במפלגות החרדיות ישנו חשש גדול שנחזור למצב שהיינו בשנת 2013 שבו בנט ילך עם יאיר לפיד והמרכז וישאיר ת החרדים בחוץ.

"ממש לא. כל מפלגה שתרצה לעבוד איתנו יחד בטיפול במשבר הקורונה ובנושא הכלכלה שזהו הדבר החשוב ביותר כרגע. אני לא מתייחסת כרגע לקואליציות עתידיות משום שבמבחן המציאות אפילו נתניהו לא עמד במילה שלו. אחרי הבחירות הכול פתוח ואנחנו אומרים חד משמעית שכל מפלגה שתרצה לעבוד יחד איתנו מוזמנת ובוודאי החרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר