המוסד בטהרן

חיסולים בלב איראן; צבי יחזקאלי בראיון. צפו

החיסול הדרמטי של אבי הפצצה הגרעינית של איראן; הלוחמים הישראלים שפועלים בלב המדינה המסוכנת וההשלכות • הפרשן לענייני ערבים, צבי יחזקאלי, בראיון לישי כהן (בעולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך )

רגע לפני שקיבל שבת, הפרשן הבכיר לענייני ערבים בחדשות 13 קיבל את ההודעה על חיסולו של אבי הגרעין של איראן, מוחסן פחריזאדה, אך התנתק מהחדשות עד לצאת השבת לפי שיטת רבינו תם, אז התחיל לקבל עדכונים ממקורותיו השונים.

בראיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' מספר יחזקאלי על שיטת החיסול בלב טהרן, ההשפעות על הגרעין והאם ישראל הולכת לבצע חיסולים נוספים עד לתום כהונת נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון, יחזקאלי סיפר על שיטת החיסול ואמר: "ממה שאני יודע - זה לא מבצע שיוצא ברגע, לוקח אולי שנה לעבוד על כזה דבר. המעגל של האנשים שעוסקים בו בשטח, בין אם זה ישראלים ובין אם זה איראנים, וסביר להניח שישראלים הם לא אלו שביצעו את וידוא ההריגה, מדובר על חמישים שישים אנשים שעובדים בשטח בזמן החיסול ובזמן ההכנות לחיסול, ויש שם ישראלים, על פי פרסומים זרים.

"הסיפור היה מעגל רחב של ישראלים שניצלו את המלחמה שיש בצפון איראן, והצליחו להחדיר כלי טייס, ולכן לחיסול הזה היה יותר אופי טכנולוגי מאשר פיזי, גם שיבוש של הקליטה הסלולרית בין המאבטחים, הורדת החשמל, הפקקים שיצאו בתוך העיר שהוא הגיע אליה, כל זה נעשה בהרבה הרבה תכנון של סייבר, הביצוע עצמו - לא ישראלי וידא הריגה, ישראל לא יכולה להרשות לעצמה שישראלים יפלו בשבי באיראן".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר