חשף בטוויטר

רופא יהודי הציל חיי חולה קורונה ניאו נאצי

"אני חושב עד כמה היה לו אכפת מחיי – אם התפקידים היו הפוכים", כתב הרופא טיילור ניקולס שסיפר בטוויטר כיצד כאשר הלבישו לחולה את החלוק, ראו קעקועים נאצים (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

ד"ר טיילור ניקולס, רופא יהודי בבית חולים באזור סקרמנטו שבקליפורניה פרסם בימים האחרונים סדרת ציוצים בטוויטר עם חשיפה כיצד הציל חיים של ניאו נאצי שחלה בנגיף הקורונה.

הוא סיפר כיצד הוא וצוותו, שכולל אחות שחורה ומטפל נשימתי ממוצא אסייתי, טיפלו בו במסירות תוך התעלמות מוחלטת מדעותיו המסוכנות של האיש, תוך מחשבה רק על הערך העליון של הצלת חיים.

"כשהלבשנו אותו בחלוק בית החולים ראינו מספר קעקועים נאציים. כולנו ידענו מה הוא חושב עלינו, איך הוא העריך את החיים שלנו. ועדיין, הנה אנחנו כאן, עובדים כצוות כדי להבטיח שהוא יקבל את הסיכוי הגבוה ביותר לשרוד".

"אני רואה את הקעקוע של ה-S.S וחושב מה הוא יחשוב על כך שרופא יהודי מטפל בו עכשיו, או עד כמה היה לו אכפת מחיי אם התפקידים היו הפוכים".

ניקולס הוסיף כי הניאו נאצי התחנן על חייו וביקש כי יעשו הכל כדי שיצילו אותו, וועל תחושות הזעזוע בהם הוא נתקל כל אימת שהוא רואה חולה המקועקע בצלב קרס.

אך בכל זאת הוא מזכיר לעצמו כי "הם הגיעו לכאן כי הם נזקקו לרופא - ואתה רופא, לכל הרוחות. זו המנטרה שאני חוזר עליה עם עצמי, בכל פעם שאני מרגיש שהאמפטיה שלי נשחקת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר