השריפה ברוממה

יעקב ביבס הודה בהצתה; מעצרו הוארך בחמישה ימים

יעקב ביבס בן ה-20 - שהודה בשורת הצתות בליל שישי שעבר, הודה גם בהצתת השריפה בשכונת רוממה בירושלים. היום (חמישי) מעצרו הוארך בחמישה ימים נוספים (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ביבס בביהמ", ביום שישי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יעקב ביבס בן ה-20 - שהודה בשורת הצתות בליל שישי שעבר, הודה גם בהצתת השריפה בשכונת רוממה בירושלים. היום (חמישי) מעצרו הוארך בחמישה ימים נוספים.

במשטרה טענו בבית המשפט כי ביבס חשוד בחמישה מקרי הצתה - בהם השריפה הגדולה ברוממה, ביום שלישי שעבר, שסיכנה מאות בני אדם ושרפה את בתיהם של 88 משפחות, וכן בשורת הצתות בליל שישי האחרון.

מעצרו של יעקב ביבס, בליל שישי (צילום: י.ש.)

בחקירתו, כאמור, הודה ביבס באירועים הללו. תחילה הודה בהצתות בליל שישי, אז זה החל בהצתת אוטובוס ברחוב עלי הכהן, והמשיך בשורת הצתות ברחוב יוסף זיו הסמוך, שם הוצתו חדר מדרגות, רכב וארון בזק, ובהמשך הודה גם בהצתת השריפה הגדולה ברוממה.

ל'כיכר השבת' נודע כי המשטרה בודקת שריפות נוספות שאירעו בבירה בתקופה האחרונה ולא פוענחו, במטרה לבדוק האם הוא קשור להצתות נוספות.

במשטרה מעריכים כי הוא לא התחיל עם ההצתות רק בשבוע שעבר ובעקבות כך בודקים האם הוא קשור לשריפות נוספות.

כפי שנחשף ב'כיכר השבת', ממצאי החקירה הראשונית באשר לשריפת הענק ברחוב סורוצקין בשכונת רוממה בירושלים, בשבוע שעבר, מעלים כי מדובר בהצתה. מפרטי החקירה עולה כי החשוד, לקח דפים של ספרי קודש - ככל-הנראה דפי גמרא, שפך עליהם אלכוג'ל, וכך הצית את השריפה הגדולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר