דוהרים לבחירות

יעקב ריבלין: בני גנץ - בובה, בנימין נתניהו - שקרן

עורך חדשות 'בקהילה', הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין, מנתח את המשבר הפוליטי והסיבה שראש הממשלה, בנימין נתניהו, מסרב לכבד את הסכם הרוטציה עם השר בני גנץ • צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך )

עורך חדשות 'בקהילה', הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין, מנתח את המשבר הפוליטי והסיבה שראש הממשלה, בנימין נתניהו, מסרב לכבד את הסכם הרוטציה עם השר בני גנץ. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'וסגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "יכול להיות שנתניהו התכוון לכבד את הרוטציה, אבל זה היה אמת לשעתה. כשהוא התקדם וראה שהוא צובר תאוצה, מצד שני גנץ יורד בסקרים, אז הוא אומר לעצמו מה פתאום שראש מפלגה של תשעה מנדטים יקבל ראשות ממשלה.

"דבר שני, הוא הבחין בדבר שכולנו הבחנו בו. בני גנץ הוא בעצם בובה, הוא אדם שהגיע לכל מה שהגיע בגלל ברירת מחדל, הוא נהיה רמטכ"ל כי לא היה מישהו אחר, הוא נהיה ראש מחנה המרכז שמאל כי לא היה מישהו אחר. הוא אדם נעדר כישורים".

על רה"מ נתניהו אמר ריבלין: "אם אתה שואל אותי על חלוקת האחריות, ב-80% נתניהו הוביל לבחירות האלו, הוא לא קיים את ההסכם. החרדים לא יכלו למנוע את הבחירות כי נתניהו נחוש ללכת לבחירות".

לדבריו: "נתניהו הוא שקרן פתולוגי, אבל אנחנו מכבדים אותו ורוצים שהוא יצליח כי השקרן הזה הוא שלנו, מעדיפים את השקרים שלו על פני האמת של בוגי יעלון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר