"אתם העתיד"

השר מיכאל ביטון לנצח יהודה: אתם המכבים של ימינו

השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון נפגש עם הנהלת נצח יהודה: "ילדי מתתיהו הכהן אמרו: תורת השם חשובה לנו, אבל אנחנו נדע להילחם" • צפו (אקטואלי)

(צילום: נצח יהודה)

השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, נפגש אמש (רביעי ) עם הנהלת עמותת "נצח יהודה" שמלווה את החיילים החרדים בצה"ל.

בפגישה השתתפו מנכ"ל "נצח יהודה" יוסי לוי, סמנכ"ל העמותה שעיה שושן ואיש העסקים דוד הגר, מבכירי התומכים בגיוס חרדים בצה"ל.

בפגישה עסקו בשילוב צעירים חרדים במסגרות צבאיות מתאימות לאורח חייהם וכן בפיתוח הזדמנויות חדשות לבוגרי צה"ל החרדים.

"אנחנו מסתכלים על חג חנוכה כחג נס פך השמן, אבל זה סיפור על אומץ לב של יחידים בעלי עמדה רוחנית מבוססת. סיפור של ילדי מתתיהו הכהן שאמרו: תורת השם חשובה לנו, אבל אנחנו נדע להילחם. אתם, לוחמי נצח יהודה, המכבים של ימינו", אמר השר.

עוד אמר השר ביטון: "כבוד עבורי לפנות ללוחמים של נצח יהודה ותומכי לחימה שעשו מעשה אמיץ - מצד אחד שמרו על הזהות הדתית והרוחנית, ומצד השני שירתו את המדינה ויצאו אל החיים. קהילה של 13,500 בוגרים של עמותת "נצח יהודה", אתם עוצמה, אתם הכוח. הגדוד הראשון כלל 30 חיילים פתאום הגענו לשלוש עשרה אלף וזה רק מתחיל. אתם העתיד של מדינת ישראל, ערובה לביטחון המדינה. אני גאה בכל מי שהוביל את העמותה, לכל מי שתורם לה, לדוד הגר ולכל אנשי מקצוע. אני, שר במשרד הביטחון רוצה רוצה להודות לכם".

ביטון הוסיף: "נביא את המסלול הזה (מסלול שירות חרדים) לגולני, לשריון, לחיל האוויר. נעבוד ביחד ונבנה קהילות של בוגרי נצח יהודה כי העתיד מדינת ישראל - זה אתם!".

מנכ"ל עמותת נצח יהודה מר יוסי לוי הודה לשר ביטון על התמיכה ואמר: "חשוב שבימים האלה כשחוק הגיוס שוב עומד על הפרק, הממשלה תשקיע מאמצים במי שבחר כן להתגייס לצה"ל בלי להתפשר על הזהות החרדית שלו. מדובר לא רק במי שמשרת בשירות סדיר אלא גם בבוגרי צבא שמבקשים לרכוש מקצוע אחרי שחרורם, אנו כעת פועלים להקמת גרעינים קהילתיים לאלפי הבוגרים - זו מהפכה חברתית אמיתית והגשר בין צה"ל לציבור החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר