חשיפת 'כיכר השבת'

נעצר הפלסטיני החשוד שפגע באישה חרדית

כוחות גדולים של משטרה פשטו בשעות האחרונות על אתר בניה בבני ברק, ושלפו ממנו את הצעיר הפלסטיני, שעוכב בחשד שפגע באישה בביתה אך לאחר מכן שוחרר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פועל בנין פלסטיני. אילוסטרציה (צילום: Yossi Zamir/Flash 90)

"כמו במבצע צבאי"; כך מתארים, בשיחה עם 'כיכר השבת', עדי ראיה לפשיטה של המשטרה בשעות האחרונות בבני ברק, בה - כך מתפרסם כעת לראשונה - נעצר הפלסטיני שפגע באישה לפני מספר ימים.

כזכור, כפי שנחשף ב'כיכר', אישה נפגעה לאחרונה על ידי תושב השטחים, המועסק כעובד בניין באזור מגוריה, כאשר עלה אחריה במדרגות, סיפר כי הוא צמא וביקש לשתות, אך כשנעתרה ברצון ופתחה את דלת הבית כדי להביא לו שתיה, הוא נכנס לבית ללא רשות.

לאחר מכן הוא פגע בה, למרות שראה שילדיה נמצאים באותה עת בדירה, נמלט ונתפס בתום מרדף ברחובות השכונה החרדית.

אלא שבחלוף ימים ספורים נדהמה האישה לגלות כי המשטרה שחררה את הפוגע ממעצרו, למרות שנעליו - שנפלו לו במהלך מנוסתו - נמצאים ברשותה וניתן על פיהן לזהותו בוודאות.

"כששאלנו למה הם עשו את זה", סיפר הבעל ל'כיכר השבת', "נאמרה לנו ה'סיבה': אשתי סיפרה שהוא נראה כבן 30, בעוד זה שעוכב היה, לפי פרטיו האישיים, בן 17".

אך כאמור היום הוא נעצר שוב, בפשיטה גדולה של המשטרה, יומיים לאחר שבני הזוג היו בתחנת המשטרה בבני ברק וזיהו אותו על פי תמונה, ואף התבקשו לשלחו את נעליו לזיהוי.

"אחר הצהרים הגיעו כמה רכבי משטרה ועצרו אותו בכוחות מתוגברים, כמו במצבע צבאי", תיארו עדי ראיה. "השוטרים חיכו לרגע שבו הוא יהיה לבד, בנפרד מחבריו לאתר הבניה, ואז עצרו אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר