הגיעו אלפי אנשים

רוסיה: החלו לחסן את התושבים בחיסון רוסי

רוסיה היא המדינה הראשונה בעולם, שהחלו לתת חיסון נגד נגיף הקורונה לאזרחים. היום, התחילו לתת את החיסון ולמקום נתינת החיסונים הגיעו אלפי אנשים שחפצו להתחסן (בעולם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

העיקר להיות ראשונים? ברוסיה החלו היום (שבת), לחסן את תושבי המדינה בחיסון נגד נגיף הקורונה הרוסי - 'ספוטניק 5', החיסונים התחילו בעיר מוסקבה, בירת רוסיה.

הראשונים שחוסנו נגד הנגיף, הם אנשי רפואה, מורים ועובדים סוציאליים, מכיוון שהוגדרו ככאלו שנמצאים בסיכון מוגבר לחשיפה לקורונה.

על פי הדיווחים, כבר בשעות הראשונות לתחילת נתינת החיסונים, הגיעו למעלה מחמש אלף איש למקומות שהוכנו מראש לנתינת החיסון.

יצוין, כי לאחר שיחוסנו אנשי הרפואה והמורים, מי שיהיו זכאים לחיסון בשלב הראשון, אלו אזרחים מתחת לגיל 60. במקביל, הרשויות אסרו על מי שסובל ממחלות רקע ומנשים הרות לקבל את הזריקה.

רוסיה, היא המדינה הראשונה בעולם, שהחלה בחיסון האזרחים שלה נגד נגיף הקורונה – זאת לאור העובדה שמדינות רבות אחרות עדיין נמנעו מאישור סופי של החיסונים לקורונה.

מיליוני חיסונים מישראל יגיעו לפלסטינים? צפו (וידאו: חדשות הערב, כאן 11)

ההודעה על תחילת הפצת החיסון הרוסי הגיעה בשבוע שעבר - שעות ספורות לאחר שרשות התרופות בבריטניה אישרה את החיסון לקורונה של חברת פייזר, כשהשימוש בו יחל בשבוע הבא.

הדיון על אישור החיסון היה אמור להתקיים אתמול, אך בעקבות לחצים שהופעלו - הוקדם ביומיים, כדי לאפשר את ההתחסנות של כמה שיותר אנשים לפני חג המולד בסוף החודש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר