תקרית באוויר

דיילת לאישה חרדית: "את והסידור שלך יכולים לרדת מהמטוס"

תפילה של אישה ללא מסכה לכאורה, בטיסה פנימית בארה"ב, הובילה דיילת למשוך לה את הסידור, ואף להורידה מהמטוס בליווי הערה אנטישמית. "בכיתי, והייתי נסערת", היא תיארה (חרדים)

אלי דן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

אישה שנסעה בטיסה פנימית בארה"ב, משדה התעופה בשיקגו לניו יורק, הותקפה בנימה אנטישמית, בעודה מתפללת, על ידי אשת צוות.

לדברי האישה החרדית, שצוטטה באתר 'ישיבה וורלד ניוז', הדיילת ניגשה אליה, משכה את הסידור מידיה ודרשה כי תסדר את המסכה על פניה, למרות שהמסכה הייתה מסודרת כראוי, לטענתה.

בהמשך הדיילת הלכה, אך שבה לאחר מכן עם איש צוות נוסף, ו"שניהם דרשו שאסדר את המסכה, למרות שהיא הייתה מסודרת - והנוסעים האחרים יכולים להעיד על כך".

"נוסע חרדי אחר ניסה להתערב לטובתי, אבל הם לא התייחסו, ושאלו אותי אם אני מתכננת לשתף פעולה או לא", שחזרה האישה. "פחדתי מאוד, אבל נשארתי רגועה, וכעבור כמה דקות הודיע הטייס כי המטוס נאלץ לנחות עקב 'נוסע המפר את הסדר'".

לדבריה, כשהמטוס נחת, נציגת החברה ניגשה אליה ודרשה ממנה לרדת ממנו - "אחרת לא יאפשרו לי לטוס יותר בחברת התעופה הזאת לעולם, ויגררו אותי בצורה משפילה החוצה", סיפרה האישה.

"דרשתי לדבר עם הטייס ולשאול את הנוסעים, אך הצוות טען שיעשו את הבדיקה בשדה התעופה", המשיכה החרדית ותיארה. "כשירדתי מהמטוס, הדיילת שעוררה את המהומה סיננה לעברי 'את והסידור שלך יכולים עכשיו לרדת מכאן'. בכיתי, והייתי נסערת, אך לא הייתה לי ברירה".

בתגובה לדברים התפרסמו עדויות נוספות, על התרחשויות דומות בחברת התעופה המדוברת, 'דלתא איירליינס', אך מנגד נוסעים אחרים פקפקו באמינות התיאור, וטענו כי ככל הנראה אכן המסכה לא הייתה מונחת כראוי על פני הנוסעת.

כך או כך, "הדבר איננו מצדיק את התנהגות הצוות ואת ההערות האנטישמיות לכאורה", הדגישו הנוסעים.

מחברת דלתא איירליינס נמסר בתגובה: "אני מתייחסים באפס סובלנות ואיננו מקבלים גזענות מכל סוג. אנו בוחנים את העובדות שאירעו בטיסת 'רפאבליק' מספר 5610, כדי להבין מה היו הפעולות שגרמו להורדת הנוסעת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר