"מרגיש טוב"

עורך דינו של טראמפ, רודי ג'וליאני, חלה ב"נגיף הסיני"

ראש העיר לשעבר של ניו יורק, רודי ג'וליאני חלה בנגיף הקורונה ואושפז בבית החולים, כאשר מצבו עדיין לא ידוע • 'אני מקבל טיפול נהדר ומרגיש טוב', צייץ העו"ד בטויטר (עולם)

(צילום: שאטרסטוק)

הדבקה נוספת מנגיף הקורונה בצמרת המקורבת לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ: רודי ג'וליאני, עורך דינו של הנשיא ומי שהיה בעבר ראש העיר של ניו יורק, התגלה כחיובי.

מי שהודיע על כך היה הנשיא עצמו בחשבון הטוויטר הפופולרי שלו, אך לפי גורמים שצוטטו בסוכנויות הידיעות, ג'וליאני אף אושפז בבית החולים.

טראמפ כתב בטוויטר: "רודי ג'וליאני, ראש העיר הטוב ביותר בהיסטוריה של ניו יורק בפער, שעובד ללא לאות לחשוף את הבחירות המושחתות ביותר (בפער) בהיסטוריה של ארה"ב, נמצא חיובי לנגיף הסיני. החלמה מהירה רודי, אנחנו נמשיך".

ג'וליאני צייץ מחדש את הנשיא ובהמשך הוסיף: "תודה לכל החברים והעוקבים שלי על תפילותיהם ואיחוליהם. אני מקבל טיפול נהדר ומרגיש טוב, מתאושש מהר ומתעדכן".

ראש העיר לשעבר של ניו יורק, שהיה נערץ על התושבים בשל הניצחון שלו במאבק מול המאפיה, הפך באחרונה לחבר בצוות המשפטי הטוען לזיופים בבחירות ולניצחונו של דונלד טראמפ.

כחלק מכך, היה שבוע שעבר בג'ורג'יה, שם החליטו בבית הנבחרים המקומי לסגור ליתר ביטחון את החדרים בהם שהה. עם זאת, בהצהרה מטעמו של ג'וליאני, נטען כי חלה רק לאחר מכן.

"ג'וליאני אובחן כשלילי בשתי בדיקות ממש לפני נסיעתו לאריזונה, מישיגן וג'ורג'יה. ג'וליאני לא חווה שום סימפטום ולא נרשמה בדיקה חיובית לנגיף בגופו עד אחרי לפחות 48 שעות מחזרתו מהביקור. אף מחוקק או עיתונאי לא נמצאים ברשימת המגעים בחקירה האפידמיולוגית, המנוהלת לפי הנחיות המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר