בשורה לחרדים

משרד השיכון במכרז לבניית 592 יחידות דיור ברכסים

רשות מקרקעי ישראל פרסמה את פרטי המכרז לבנייתם של 592 יחידות דיור חדשות, ביישוב הצפוני רכסים. חלק מהדירות ישווקו במסגרת מחיר למשתכן וחלקם במסלול רגיל (אקטואלי)

רכסים (צילום: גוגל מפות)

רשות מקרקעי ישראל, פרסמה בימים האחרונים, את פרטי המכרז לבנייתם של 592 יחידות דיור חדשות, ביישוב הצפוני רכסים. חלק מהדירות ישווקו במסגרת מחיר למשתכן וחלקם במסלול רגיל.

במסמך המכרז שפורסם, ציינה הרשות כי מדובר בהזמנה למכרז, לבנייה רוויה בשכונת הפרסה ברכסים, שהיא שכונה "בעלת מאפיינים המתאימים ל'צביון חרדי'".

על פי תכנית המתאר שאושרה בשנת 2019, שכונת גבעת הפרסה ברכסים אמורה לכלול כ-1,900 יחידות דיור ו-55 אלף מ"ר שייעודו לשימושי מסחר ותעסוקה. עוד אושרה להפקדה תכנית להקמת שכונה נוספת ביישוב, שכונת רסקו, שאמורה לכלול 455 יחידות דיור. תוכניות אלו לצד תוכניות של התחדשות עירונית, אמורות להביא לתוספת של 5,000 יחידות דיור חדשות ברכסים בשנים הקרובות.

לאחרונה הודיע משרד האנרגיה, כי שכונת גבעת הפרסה ברכסים נבחרה לשכונה החרדית הראשונה שתחובר לתשתיות הולכה של גז טבעי, במסגרת פיילוט של המשרד ורשות הגז הטבעי. בתום הליך בחינה נרחב הודיע מנהל תחום כלכלה ופיתוח ברשות הגז, רפאל בן חמו, כי השכונה החדשה ההולכת ונבנית ביישוב הצפוני רכסים תחובר לתשתיות ההולכה של הגז הטבעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר