בחצר הישיבה

שבועיים לאחר בר המצווה: בן 13 נהרג - מנפילה מגובה רב

גדר בחצר ישיבה קטנה בבית שמש קרסה בצהרים, ועליה דניאל מדמון - שבועיים אחרי שחגג את בר המצווה שלו • לאחר ניסיונות החייאה ממושכים, נקבע מותו של תלמיד הישיבה הצעיר (חרדים, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בכסלו תשפ"א | 07.12.20
ההחייאה על הנער (צילום: באדיבות קובי ליזרוביץ')

אסון בבית שמש: בן 13 נהרג בצהרים (שני), לאחר שנפל מגובה עם גדר שקרסה, בחצר ישיבת 'מבקשי ברסלב' ברחוב בן איש חי בבית שמש.

ל'כיכר השבת' נודע, כי האסון התרחש שבועיים בלבד לאחר שהנער שנפל, דניאל מדמון ז"ל, חגג את בר המצווה שלו.

בשעה זו מלווה השירות הפסיכולוגי של העירייה את המשפחה השכולה, לאחר שהופעל נוהל חירום מקיף במחלקת הרווחה בעקבות הטרגדיה הקשה.

הזירה, לאחר פינוי הנער (צילום: כיכר השבת)

מאיר פרל, חובש איחוד הצלה, תיאר: "לדברי עוברי אורח, הוא נפל מגובה של כחמישה מטרים. ביצעתי בו פעולות החייאה עד שהחליפו אותי חובשים נוספים שהמשיכו בפעולות ההחייאה".

משה קרויזר ויוסי הורוביץ, מתנדבי 'צוות הצלה' שטיפלו באירוע, מוסיפים: "בהגיענו לאירוע נמצא נער כבן 13 שנפל מגובה של כ-5 מטר, ככל הנראה לאחר שנשען על גדר שקרסה יחד איתו. הנער סבל מפגיעה קשה בראשו והיה ללא דופק ונשימה".

"יחד עם צוות אט"ן של מד"א, הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים, כשמצבו מוגדר קשה מאוד ולא יציב".

יחיאל רוזנברג, חובש אחר באיחוד הצלה שהשתתף בפעולות החייאה, דיווח: "ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של הארגון".

כובעו של בן ה-13 (צילום: כיכר השבת)

שלומי פרץ, מתנדב זק"א שטיפל בזירה, תיאר כי "מדובר בצעיר כבן 13 שנשען על גדר ברזל שהשתחררה ממקומה, ונפל מגובה כ-5 מטר", ואברהם קאפ, מפקד זק"א בית שמש סיכם: "כואב הלב, רק לאחרונה הבחור הצעיר חגג בר מצווה".

"אנחנו מסייעים לבני המשפחה בשעתם הקשה, לאחר שהמתנדבים טיפלו בכבוד המת באיסוף הממצאים בזירה", הוסיף קאפ.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר: "אל יחידת הטראומה פונה נער בן 13, תוך כדי פעולות החייאה, לאחר שנפל מגובה בבית שמש וסבל מפגיעת ראש קשה. מאמצי ההחייאה האינטנסיביים נמשכו גם על ידי הצוות, אך הוא נאלץ לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה".

הגדר שקרסה (צילום: דוברות איחוד הצלה)
הגדר שקרסה (צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: קובי ליזרוביץ, זק"א)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(ללא קרדיט)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר