דרמה בעולם הספורט

חלק מבית"ר ירושלים נמכר לאיש משפחת המלוכה באיחוד האמירויות

קבוצת הספורט בית"ר ירושלים, שרבים מאוהדיה הימנים-קיצונים לחמו בעבר נגד שיתוף שחקנים ערבים, עוברת בעסקת ענק לבעלות משותפת עם שייח' מאיחוד האמירויות (ספורט)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
חוגג ושותפיו החדשים (צילום: דוברות)

טלטלה בעולם הספורט, ובקרב אוהדיה הרבים של קבוצת בית"ר ירושלים: היום (שני) נחתמה עסקת שותפות בבעלות על הקבוצה בין הבעלים הנוכחי משה חוגג לבין השייח' חאמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן.

השייח', שנחשב לאחד האנשים המכובדים באיחוד האמירויות והינו חלק ממשפחת המלוכה, רכש לאחר משא ומתן ארוך כ-50 אחוז מהבעלות על מועדון הספורט הוותיק.

יצוין, כי ההתחייבות להשקעה מצד השייח' האמירתי עומדת בעסקת ענק זו על יותר מ-300 מיליון שקל, שתשלומם ייתפרס על פני עשר השנים הקרובות (כולל החזר השקעת בעלים).

כמו כן, סוכם על הקמתו של דירקטוריון חדש לקבוצה, שיכלול גם את בנו של השייח', מוחמד בן חאמד בן ח'ליפה. מוחמד ישמש כנציגו של אביו בכל הקשור למועדון.

הדלקת חנוכיה במגרש הקבוצה. ארכיון (צילום: משה ליאון בפייסבוק)

הבעלים משה חוגג הביע סיפוק מחתימת העסקה, ואמר כי "ערב חג החנוכה, המנורה הבית"רית נדלקת באור חדש ומרגש במיוחד; אנחנו מצעידים ביחד, כולנו, את המועדון לימים חדשים של דו קיום".

אך מעניין יהיה לעקוב אחרי תגובתם של אוהדי הקבוצה, שרבים מתוכם - בהם בולטים אנשי 'לה פמיליה' - בעלי דעות ימניות-קיצוניות ונלחמו בעבר נגד שיתוף של כל שחקן ערבי.

כזכור, ב'כיכר השבת' נחשף לאחרונה, כי חוגג שביקר בביתו שלמרן הגר"ח קנייבסקי, ביקש את ברכתו להצלחת העסקה עם האמירתים, והבטיח כי התנאי לה יהיה המשך שמירת השבת שהנהיג במועדון.

(צילום: דוברות)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר