ללא נתיחה

הנער שנהרג בבית שמש נקבר באישון לילה

הפרקליטות וויתרה על נתיחת גופתו של הנער דניאל מדמון בן ה-13 שנהרג אתמול כשגדר בישיבה שלו קרסה. מנהל המוסד החינוכי נעצר והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת האסון (צילום: קובי ליזרוביץ זק"א)

הלילה (שלישי), סביב השעה 2 התקיימה הלווייתו העצובה של דניאל מדמון ז"ל הנער בן ה-13 שנפל מגובה בבית שמש ונהרג. הגופה שוחררה לבסוף על ידי הפרקליטות ללא צורך בנתיחה לאחר דרישתה הנחרצת של המשפחה וחשש להפגנות ענק.

מנהל המוסד החינוכי, ישיבת 'מבקשי ברסלב' ברחוב בן איש חי בבית שמש, אדם בשנות ה-40 תושב בית שמש) הובא כבר אתמול לחקירה בגין חשד לגרימת מוות ברשלנות. בסיום החקירה המנהל נעצר, המשטרה צפויה לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו.

על פי הדיווחים, במקום אירע לפני כמה ימים נס לצעיר אחר שנפל אך ניצל.

כזכור, דניאל מדמון ז"ל, נפל אתמול מגובה עם גדר שקרסה, בחצר ישיבת 'מבקשי ברסלב' ברחוב בן איש חי בבית שמש. האסון התרחש שבועיים בלבד לאחר שהנער שנפל חגג את בר המצווה שלו.

מאיר פרל, חובש איחוד הצלה, תיאר: "לדברי עוברי אורח, הוא נפל מגובה של כחמישה מטרים. ביצעתי בו פעולות החייאה עד שהחליפו אותי חובשים נוספים שהמשיכו בפעולות ההחייאה".

משה קרויזר ויוסי הורוביץ, מתנדבי 'צוות הצלה' שטיפלו באירוע, מוסיפים: "בהגיענו לאירוע נמצא נער כבן 13 שנפל מגובה של כ-5 מטר, ככל הנראה לאחר שנשען על גדר שקרסה יחד איתו. הנער סבל מפגיעה קשה בראשו והיה ללא דופק ונשימה".

"יחד עם צוות אט"ן של מד"א, הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים, כשמצבו מוגדר קשה מאוד ולא יציב".

יחיאל רוזנברג, חובש אחר באיחוד הצלה שהשתתף בפעולות החייאה, דיווח: "ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של הארגון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר