צפו בראיון

רוצים ללמוד מיונתן רזאל וישי לפידות? צפו

תמיד רציתם לדעת לכתוב שירים בצורה מקצועית? לדעת להופיע? יונתן רזאל, ישי לפידות ונאור כרמי ילמדו אתכם את הכל • צפו במורים מסבירים ל'מבקר' על הקורסים (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בשורה של ממש לחובבי המוזיקה היהודית: סוף סוף הוקם בית ספר מקצועי למוזיקה ויצירה יהודית, השלוחה החרדית של בית הספר הגבוה למוזיקה 'מזמור', במינהל קהילתי הר-נוף, בירושלים.

שניים משלושת המורים שילמדו בבית הספר, הזמר והיוצר יונתן רזאל, והזמר והיוצר ישי לפידות ומנהל בית הספר מזמור, התאספו לראיון זום מיוחד בו הם מסבירים על בית הספר והקורסים השונים.

'מזמור' הנו בית ספר ל-3 מגמות מרכזיות: יצירה, נגינה והפקה מוזיקלית. מטרת השלוחה לאפשר לבני ובנות המגזר החרדי לרכוש הכשרה מוזיקלית מקצועית מטובי המרצים והמרצות, כאילו שכבר הוכיחו את יכולותיהם על הבמות הגדולות ביותר וכעת מעבירים את הידע בצורה המקצועית והמתאימה לציבור החרדי.

זה המקום הראשון היחיד מסוגו בארץ שמאפשר לימוד מוזיקה ויצירה יהודית באופן מקצועי בהפרדה מלאה וע"י מרצים ומרצות יר"ש. בתוכנית המיועדת לגברים תוכלו למצוא את המוזיקאים יונתן רזאל, ישי לפידות, נאור כרמי ועוד, ובתוכנית הנשים אתי אנקרי, דין דין אביב, יעל לוי (מהאחיות כליפא) ועוד.

בשלוחה החדשה תפעל בעזרת השם תכנית תלת-שנתית מלאה וגם תכנית "קורונה" מצומצמת עם אפשרות לבחירת קורסים בודדים על פי בחירת התלמיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר