מזהיר מחנוכה

רוני נומה: "ההדבקה בישיבות בהיקף נמוך"

פרויקטור הקורונה לציבור החרדי מזהיר מהתקהלויות בשמונת ימי חג החנוכה, מדווח כי יש היענות נמוכה לבדיקות בציבור ומסביר כיצד יפעלו לשכנע להתחסן נגד נגיף הקורונה (חרדים)

(צילום: ללא קרדיט)

רוני נומה, פרויקטור הקורונה למגזר החרדי, אמר הערב (שלישי) בתדרוך שמסר כי החלה עליה מסוימת בתחלואה בחלק מאזורי המגורים של הציבור החרדי.

עם זאת, לדבריו, עיקר ההדבקה בבתי אב וכי ממוצע ההדבקה במוסדות החינוך החרדיים, שכידוע רבים מהם נפתחו בזמן שהמדינה אסרה זאת, נמוכים מהממוצע הארצי.

על ההדבקות בישיבות שונות אמר נומה: "יש הדבקות בישיבות בהיקפים נמוכים בהרבה ממה שהיה בחודש אלול". הוא דיווח כי יש כרגע רק 55 חולים בישיבות.

לדבריו, "יש היענות נמוכה לבדיקות, אבל לא יהיה מצב שמישהו יוצא מהישיבה הביתה ללא בדיקה. המאומתים נשארים בישיבה".

הוא הוסיף כי גם במקרה שיטילו שוב סגר, ההמלצה שלו תהיה להשאיר את הישיבות פתוחות בהתאם למתווה הקפסולות, שכן הדבר מוכיח את עצמו.

נומה התייחס לג החנוכה המתקרב וקרא למנהיגי הציבור החרדי לא לערוך התקהלויות המוניות. כדוגמה חיובית, נתן את המתווה של חסידות גור להדלקת נרות חנוכה עם האדמו"ר, על ידי שימוש בשידור חי.

על העוצר הלילי המתוכנן לחנוכה והזעם ברחוב החרדי על הטלת סגרים דווקא בחגים אמר נומה: "אין פה ניסיון לפעול מול מגזר מסוים ספציפית בהקשרים של הדלקת נרות אצל הרבנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר