בחירות 2021

צבי האוזר לגדעון סער: "דרכנו יצטלבו בהמשך"

בצל הדיווחים כי שר התקשורת יועז הנדל וח"כ צבי האוזר, יצטרפו למפלגתו החדשה של גדעון סער, ח"כ האוזר בירך את סער: "יש לי יותר מתחושה כי דרכנו יצטלבו בהמשך" (פוליטי)

(צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב; צילום וידאו: ערוץ כנסת)

בצל הדיווחים כי שר התקשורת יועז הנדל ויו"ר ועדת חוץ וביטחון צבי האוזר, צפויים להצטרף למפלגתו החדשה של גדעון סער, ח"כ האוזר בירך הבוקר (רביעי) את סער ואמר לו כי "יש לי יותר מתחושה כי דרכנו יצטלבו בהמשך".

בפתח ישיבת ועדת החוץ והבטחון, אמר יו"ר הוועדה ח"כ צבי האוזר לח"כ גדעון סער כי "אנחנו דנים היום בנושא ההתיישבות הצעירה, הסדרת ההתיישבות הצעירה. דיון חשוב, דיון אסטרטגי שהוא חלק מהדיונים שאנו מקיימים פה במאבק על שטחי C.

"לפני הדיון החשוב הזה, אני רוצה לאחל לך אדוני יו"ר ועדת המשנה, מזל טוב. את גדעון אני מכיר רק 37 שנים, ואני יכול להעיד שבכל הנוגע להתיישבות ביהודה ושומרון אין עוד חבר בוועדה שבקיא באתגרים ההתיישבותיים כמוך. מזל טוב פה מכולנו".

לסיום, הוסיף האוזר: "תרשה לי להוסיף גם כחבר. הצלחה גדולה בהמשך הדרך. יש לי יותר מתחושה כי דרכנו יצטלבו בהמשך".

הנאום המלא של גדעון סער (מתוך ערוץ היוטיוב של סער)

כפי שדווח הבוקר, שני חברי מפלגת 'דרך ארץ', שר התקשורת יועז הנדל ויו"ר ועדת חוץ וביטחון צבי האוזר, צפויים להודיע במהלך היום על הצטרפותם למפלגת "תקווה חדשה", מפלגתו החדשה של ח"כ גדעון סער.

במקביל, גדעון סער, שאמש הטיל פצצה פוליטית כשהודיע על עזיבת 'הליכוד', מנהל מגעים ושיחות עם גורמים נוספים, שיצטרפו למפלגתו החדשה. במערכת הפוליטית טוענים כי הנדל והאוזר היו שותפי סוד למהלך של סער, ולפי הערכות, חברי כנסת נוספים כו גם אנשים מחוץ למערכת הפוליטית, יצטרפו למפלגה החדשה.

בין השמות הועלו כמועמדים פוטנציאליים להצטרף לרשימה של סער, היו הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט וח"כ יפעת שאשא ביטון, יו"ר ועדת הקורונה, שהתעמתה לאחרונה רבות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר.

בנאום הפרישה שלו, אמש, הודיע גדעון סער כי יתפטר מהכנסת ה-23 והכריז כי לא יתמוך בבחירות הבאות בראש הממשלה בנימין נתניהו. "התנועה הפכה לכלי שרת עבור האינטרסים אישיים של העומד בראשה", תקף סער, "כולל כאלה הנוגעים למשפטו הפלילי. את הנאמנות לדרך, לערכים ולרעיון החליפו חנופה והתבטאויות שגובלות בפולחן אישיות לאדם בשר ודם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר