היום בשידור חי:

פאנל מחלצים וילדים שחולצו עם כתבות מהשטח

כל הסודות שלא נחשפו במשדר מיוחד • פאנל מחלצים וילדים שחולצו, כתבות מרתקות מהשטח, כולל של חילוץ מורכב מכפר סמוך לשכם • מופע של אהרן רזאל וישי לפידות (מעניין, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

לרגל 70 שנה להיווסדות ארגון 'יד לאחים', יערוך ערוץ 20 בטלוויזיה משדר הצדעה היסטורי מיוחד, שישודר לצופים ביום רביעי הקרוב, כ"ג בכסלו, ה-9.12 למניינם, בהנחיית איש הרדיו והטלוויזיה מנחם טוקר.

המשדר המיוחד יציג בפעם הראשונה אי-פעם תיעוד חילוץ של אישה וילדיה מכפר עויין בשומרון בסמוך לשכם שלווה על ידי כתב הערוץ, זאת לצד כתבות מרתקות נוספות מהשטח, פאנלים עם ניצולות, מחלצים ואישי תקשורת ומופע מוזיקלי מיוחד של אהרן רזאל וישי לפידות.

במסגרת הפאנלים יופיעו גם לראשונה ילדים יהודיים שחולצו עם אמותיהם מהכפרים שיספרו מכלי ראשון על החילוץ שלהם, לצד אנשי מחלקת הביטחון של הארגון שמבצעים את החילוצים המורכבים - שיספרו על מה שעובר עליהם ברגעי הדרמה ההרואיים של חילוץ נשים וילדים יהודיים.

ערב ההצדעה המיוחד יחל בשעה 21:00 בערב וימשך 4 שעות עד לשעה 1:00 אחר חצות. הציבור הרחב שמעוניין לצפות בערב המושקע והייחודי, יוכל לעשות זאת גם באתר יד לאחים וכן בערוץ היו-טיוב ובעמוד הפייסבוק שלו.

image
רוצים תזכורת לקראת פתיחת השידור? לחצו כאן >>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר