בתיאום מראש

לכבוד חנוכה: תוכלו לטייל בחלק מ'שטחי אש'

לרגל חג החנוכה, מתכוונים בצבא לאפשר לתושבי ישראל לטייל בכביש 10 המרהיב ושטחי אש נוספים, במהלך ימי החג. בצה"ל מדגישים: "קיימת סכנה מהיסחפות מוקשים" (ביטחון)

אילוסטרציה (צילום: Abir Sultan/Flash 90)

לקראת חג החנוכה, מודיעים היום (רביעי) בצה"ל כי החליטו לפתוח שטחי אימונים - שטחי אש ואת ציר 10 למטיילים במהלך חג החנוכה.

ממחר ועד ליום שישי - נר אחרון של חנוכה, ניתן יהיה לטייל בחלק משטחי האש של צה"ל ברחבי הארץ, כל זאת תוך תיאום מראש.

מדובר על טיול כאמור רק בחלק משטחי האש, שכן, צה"ל ממשיך להתאמן גם במהלך החג בחלק משטחי האש, לרבות אימונים באש חיה, ועל כן על המטיילים לנהוג בזהירות בהתאם להנחיות, ולוודא שאינם נכנסים בשוגג לשטחי אימונים של צה"ל.

מדובר צה"ל נמסר: "מדגישים בפני ציבור המטיילים כי קיים איסור לחצות גדרות ולהיכנס למקומות מגודרים ומשולטים, ובהם שדות מוקשים המסומנים באמצעות גדר תיל ושילוט צהוב-אדום. נדגיש כי קיימת סכנה מהיסחפות מוקשים".

"כמו כן", מוסיפים בצה"ל "בהתאם להחלטת מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי, ובהתאם להערכת המצב בצה"ל הוחלט על פתיחתו של כביש 10 לתנועה במקטע שבין ניצנה דרך הר כרכום ועד מפגש הצירים 10 ו-12 במהלך החג, בתאריכים ה-11 עד ה-19 בדצמבר 2020, בין השעות 08:00 - 16:00".

יצוין, כי על המטיילים לנהוג בזהירות ובהתאם להנחיות ולוודא כי אינם נכנסים בשוגג לשטחי A שבאזור יהודה ושומרון, פעולה המהווה עבירה על החוק בהתאם לצו מפקד פיקוד המרכז. שטחי A מסומנים בשילוט אדום המזהיר מפני סכנת חיים.

לשם תיאום כניסה למסלולים ולמעיינות או באירועים חריגים במרחב יהודה ושומרון יש ליצור קשר עם המוקדים האזרחיים במספר 1208.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר