החתן נעצר ושוחרר

חתונת הכלה היתומה נהרסה; 'היא לא מפסיקה למרר בבכי'

חתונת כלה יתומה, שנערכה לפי כללי משרד הבריאות במזכרת בתיה - נהרסה עם פשיטת המשטרה, שלא הסתפקה בבריחת האורחים וסגירת האירוע, אלא חילקה דוחות ועצרה את החתן; צפו (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ד בכסלו תשפ"א | 10.12.20
רגע המעצר (צילום: שמואל חגי)

כוחות משטרה גדולים פשטו אמש (רביעי) על חתונה חרדית שהתקיימה במושבה 'מזכרת בתיה', על-פי כללי משרד הבריאות, תוך חלוקה מסודרת לקפסולות.

עם פשיטת השוטרים, החתונה הופסקה והחתן והכלה יחד עם האורחים נאלצו לברוח אל השדות מסביב.

אלא שלמרות שהחתונה נהרסה והאירוע נסגר, המשטרה חסמה את שביל הכניסה וחילקה עשרות דו"חות לרכבים שיצאו מהמקום.

אחד המשתתפים בחתונה סיפר ל'כיכר השבת' כי "השמחה נהפכה לאבל. מדובר בכלה יתומה שלא מפסיקה למרר בבכי עד עכשיו. החתן נעצר ושוחרר כעבור זמן קצר".

המהומה באירוע (באדיבות המצלם)

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "מדינת ישראל מתמודדת עם מגיפה שמפילה חללים רבים ומשביתה את חיי השיגרה ומשנה סידרי עולם במגזר החרדי. מדובר בתקופה מהקשות שהציבור העולמי ידע מאז המגפות שהתרחשו לפני כ-100 שנה. המשטרה כפופה להוראות משרד הבריאות ובהתאם לדרישות הבריאותיות נעשית האכיפה לרבות כלל נושא ההתקהלויות והחתונות.

"אולם לפני הכל שוטרי משטרת ישראל בהנחייה ברורה עוסקים בראש ובראשונה בהסברה על מנת לשכנע את הציבור בחשיבותן של ההוראות מצילות החיים, והאכיפה ומתן הדוחות הן רק בסופו של דבר.

"באשר לנושא החתונות אנו ערים לכאבם של הזוגות הצעירים ובני משפחותיהם שכל מטרתם להקים בית נאמן בישראל. אולם, בימים טרופים אלו חובת השמירה על החיים והבריאות גוברת על עריכת חתונות גדולות כמקובל. החוק הוא אחיד לכל המגזרים והמשטרה פועלת בהתאם.

"אנו דוחים כל טענה שבה יש מי שמנסה ליצור מצג מטעה לגבי עריכת אירועים כאילו שנעשו על פי החוק. במקרה דנן השוטרים שהגיעו למקום נחשפו לחתונה שבה השתתפו עשרות רבות של חוגגים מה שמעיד על כך שאין מדובר בארוע חוקי. אנו חוזרים ומדגישים עיכובו של האדם מהחתונה נעשה רק לאחר דקות ארוכות בהם ניסו השוטרים לזהות אותו, אולם הוא התעקש לא להזדהות בפני השוטרים בטענות שונות ומשונות. לאחר שהתמיד בסירובו הוא עוכב לתחנת המשטרה ורק שם מסר את זהותו, לאחר שאומתה הוא שוחרר.

"יש לציין כי השוטרים רשמו דוחות ע"ס 5000 ש"ח לשלושה ממארגני הארוע ו-2 דוחות נוספים על ע"ס 500 ש"ח לאנשים שהיו במקום.

"אנו חוזרים וקוראים לציבור להישמר על נפשו ולשים לב לכך שהחוק מחייב הזדהות על פי דרישת השוטרים. אין כאן מקום לשיקול דעת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר