מ"מ ראש העיר ירושלים:

"אנשי המקצוע והרופאים הטובים ביותר נמצאים במאוחדת"

מ"מ ראש העיר ירושלים הרב צביקה כהן ערך ביום שני השבוע ביקור עבודה מקצועי במוקד הקורונה, במוקד לרפואה דחופה ובבית המרקחת הרובוטי של מאוחדת בעיר (חדשות בריאות, מקודם)

(צילום: שלומי כהן)

הסיור התקיים בהשתתפות מנהל מחוז ירושלים במאוחדת מר עופר משולם, סגן מנהל המחוז מר עופר שם טוב, הרב משה ברים, מנהל המגזר החרדי במאוחדת ומנהל השיווק המחוזי הרב יהודה לוי • "אני מודה שראיתי פה דברים שלא הכרתי. כל פרויקט של מאוחדת לטובת קידום בריאות הציבור בירושלים אני עומד לרשותכם", אמר הרב כהן בסיום הביקור

מ"מ ראש העיר ירושלים ויו"ר ש"ס בעיריית ירושלים הרב צביקה כהן ערך ביום שני השבוע ביקור עבודה מקצועי במוקד הקורונה, במוקד לרפואה דחופה ובבית המרקחת הרובוטי של מאוחדת בעיר. בביקור השתתפו מנהל מחוז ירושלים במאוחדת מר עופר משולם ,סגן מנהל המחוז מר עופר שם טוב, הרב משה ברים, מנהל המגזר החרדי במאוחדת ,מנהל השיווק המחוזי במאוחדת הרב יהודה לוי ואחראי והרב דוד שורץ אחראי קהילות ומגזרים.

במהלך הביקור הוצגה בפני מ"מ ראש העיר עמדת בדיקת קורונה ניידת שתוכננה ומופעלת ע"י מאוחדת במספר מוקדים בארץ. כמו כן ביקרו חברי המשלחת בבית המרקחת הרובוטי של מאוחדת וכן במרכז לרפואה דחופה שמהווה מענה של מאוחדת לצורך בשירותי חדר מיון למבוטחיה.

מנהל המחוז הציג בפני מ"מ רה"ע הרב כהן את ההתפתחות האדירה של מחוז ירושלים בשנה האחרונה ואת הרחבתם של המרפאות והמרכזים הרפואיים של מאוחדת בכל השכונות החרדיות בעיר, כמו גם את הצטרפותם של מנהלי קשרי לקוחות חדשים במחוז כולו, לטובת העמקת הקשר האישי עם הלקוחות בשכונות ובקהילות השונות.

במהלך הביקור אמר עופר משולם מנהל מחוז ירושלים: "אני רוצה להודות לעירייה על עבודה מלאה ועל שיתוף הפעולה המלא של העירייה עם מאוחדת בכל תקופת הקורונה. עבדנו יחד ימים ולילות כצוות וקיבלנו מענה און ליין. אני רוצה להודות לכם ומבקש שהעבודה המשותפת תמשיך באופן מלא ואינטנסיבי. אנחנו יכולים לקדם מהלכים של קידום בריאות ומהלכים נוספים של שירותי בריאות למען הציבור, בשיתוף פעולה עם עיריית ירושלים. אנחנו הקופה הגדולה ביותר בירושלים והקופה הגדולה ביותר בציבור החרדי. הייחודיות של מאוחדת לאורך השנים היא להבין את הקהילה ולהתאים את שירותי הרפואה המתקדמים והמקצועיים של מאוחדת לאורח החיים של הציבור החרדי".

הרב משה ברים מנהל המגזר החרדי במאוחדת אמר: "הקו שאתה רואה פה זה הקו של מאוחדת בכל הארץ. שירות למען הציבור ומענה בתוך הקהילה. מאוחדת מחזיקה כיום את שירותי הרפואה הטובים ביותר ואנחנו מתמידים בזה לאורך שנים ארוכות. לא לחינם אנחנו קופת החולים הגדולה ביותר בציבור החרדי משום שאנחנו זוכים לאמון מלא של רוב הציבור החרדי בעקבות השירות הטוב ביותר עבור הציבור החרדי".

הרב יהודה לוי מנהל השיווק המחוזי: "מאוחדת כקופה מובילה במחוז ירושלים, תמיד שמה את הלקוח במרכז ודואגת להתאים את השרותים לנוחות ולטובת הלקוח ובפרט ראינו זאת בתקופת הקורונה שכל העובדים החל ממנהלי המרחב, מנהלי/ות מרפאות, מנהלי קשרי קהילה ועד לאחיות ומזכירות המרפאות, כולם נרתמו לטובת העניין ותרמו מזמנם על מנת לתת את השרות הטוב ביותר עבור החולים והמבודדים".

הרב צביקה כהן סגן ומ"מ ראש העיר ירושלים אמר: "אני רוצה להודות למנהל המחוז מר עופר משולם. אני מודה שראיתי פה דברים שלא הכרתי. אנחנו היום בעירייה בקדנציה הזאת מעורבים מאוד בקהילות ובשטח. זה חלק מהמדיניות שלנו להיות מעורבים בחיי הקהילה ולקדם פעילות בשטח. זו מדיניות שמוביל ראש העיר משה ליאון וזה האני מאמין שלו בכל מה שקשור לשירות לציבור. אני שמח לראות שיש כאן במאוחדת אנשי שטח חזקים מאוד שמסייעים במקרים רבים ועוזרים ומטפלים בבעיות קשות. אני אשמח לעמוד לצדכם ולימינכם בעיריית ירושלים. כל פרויקט של מאוחדת לטובת קידום בריאות הציבור בירושלים אני עומד לרשותכם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר