#חנוכנסת

חנוכה עם ניר ברקת: "הקורונה ואויבנו - לא מבדילים בינינו"

מאמין שצריך לחפש אחדות למרות שדוהרים לבחירות, הפציעה הקשה שהובילה להקמת ביתו, ולא שוכח את דברי הראשון לציון זצ"ל • שיחה עם ח"כ ניר ברקת מ'הליכוד' • #חנוכנסת, פרק שני (TV)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

חבר הכנסת ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים לשעבר, תמך בהקמת ממשלת האחדות ולא נחשב לאחד 'הקולניים' במפלגת 'הליכוד', על אף המחלוקת עם 'כחול לבן'.

בריאיון לכתבנו הפוליטי רפאל כהן מספר ברקת על מקור ההשראה שלו לצורך בשלמות העם: הראשון לציון, הרב מרדכי אליהו זצ"ל. "ממנו שאבתי את החשיבות של אחדות ישראל. פעם הוא אמר לי: 'עדיף לטעות כולם יחד מאשר להיות מפוצלים'".

בהמשך לאותו עניין, בחר ברקת לפרגן לשר המדע והטכנולוגיה, יזהר שי מ'כחול לבן': "יש לי דעות שונות ממנו, הוא במפלגה הלא נכונה, אבל אני מעריך אותו כאדם שמחפש את הביחד. קל להגן על העמדה הנוקשה, אבל יותר מאתגר לחפש את המכנה המשותף. הקורונה והאויבים שלנו לא מכירים את ההבדל בינינו".

ברקת, לוחם בחטיבת הצנחנים בעברו, סיפר לכבוד חנוכה על הנס הכפול שארע לו, בו ניצלו חייו ונבנה ביתו: "חטפתי כדור בלבנון, שיצא מילימטר מעמוד השדרה שלי ובגלל זה הפציעה הייתה רק בינונית. באותה הפציעה זכיתי להכיר את אשתי היקרה והיא הנס הגדול שלי".

ברקת, המכהן כחבר ועדת הכספים, סיפר על ניסיונותיו להילחם בהשפעתה הקשה של מגיפת הקורונה על מצבה הכלכלי של החברה הישראלית: "יהיו לנו מאות אלפי אנשים שמקווים שיהיה להם לאן לחזור. מקווה שנתתי להם יכולת לסייע לעבור את התקופה הלא פשוטה שהם נמצאים בה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר