אופוזיציה מימין

גדעון סער מצהיר: "לא אשב תחת נתניהו"

הבחירות הקרובות עתידות להיות כאב ראש לרה"מ, הפעם דווקא מימין • חבר 'הליכוד' עד לשבוע שעבר, גדעון סער, הצהיר: "המשך שלטון נתניהו מחליש את מדינת ישראל" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת הפורש גדעון סער, הפך, לפי הסקרים האחרונים, לראש המפלגה השנייה בגודלה בכנסת ה-24 בן לילה אחד, בו הודיע על פרישה מ'הליכוד'.

בנאומו סער לא הצהיר מפורשות האם יסרב לשבת תחת בנימין נתניהו בממשלה, אבל הערב (מוצאי שבת) בראיונות בשלושת ערוצי הטלוויזיה, הצהיר גדעון סער בקול חד וברור: "אם נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה, אני אשב באופוזיציה".

גדעון סער, שבעבר היה נאמן לנתניהו עד שהפך ליריבו הפוליטי, הסביר: "המשך שלטונו מחליש את מדינת ישראל. עזיבתי היא אמירת אי-אמון בנתניהו".

בריאיון בחדשות 12 אמר סער כי מבחינתו זה "כבוד" שהוא אינו חלק מהממשלה הנוכחית, אחרי שנטען שהוא החליט לפרוש כנף רק בגלל שלא קיבל תפקיד שר.

"מפלגה זה לא בית סוהר, מה לי ולליכוד כמו שהוא היום? אם מנחם בגין או יצחק שמיר היו היום בחיים הם היו תומכים בדעתי. מי שרוצה שנתניהו ימשיך להיות ראש הממשלה, אני מבקש שלא יצביע בשבילי".

סער מתחרה כעת על הקולות מול יושב ראש 'ימינה', נפתלי בנט, אך ניסה לחדד את ההבדלים בין השניים: "הוא לא הצהיר שהוא מועמד לראשות הממשלה, אני מרגיש בשל לתפקיד הזה".

באשר לסיעות החרדיות, הצהיר גדעון סער כי "הוא לא פוסל אף מפלגה, בוודאי לא את המפלגות החרדיות".

עוד הוסיף גדעון סער כי "הביביזם אינו ימין בשום צורה", וטען כי "שרי הליכוד מסכימים עם כל מה שאני אומר בחדרים סגורים".

בתגובה נמסר ממפלגת הליכוד: "יצא המרצע מן השק, גדעון סער הודיע הערב שיחבור לממשלת שמאל רק בשביל להפיל את ממשלת הליכוד בראשות נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר