החיסונים יוקדמו

נתניהו: "אנחנו בסוף; למה שנשלם על מתים?"

ראש הממשלה נתניהו ביקר היום במתחם קופות החולים בתל אביב, ואמר כי בשל היכולת שלהן למבצע חיסונים נרחב לקורונה, הוא יקדים זאת - אך הזהיר משאננות • צפו (בריאות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נתניהו ואדלשטיין, הבוקר (וידאו: איתי בית און, סאונד: בן פרץ / לע"מ • תמונות: עמוס בן גרשום / לע"מ)

במהלך הביקור היום (ראשון) של ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם שר הבריאות יולי אדלשטיין במתחם החיסונים של קופת החולים בתל אביב, הסביר נתניהו על הקדמת החיסונים ועל החשיבות לשמור על הכללים.

השניים ביקרו במתחם של מכבי שירותי שירותי בריאות בתל אביב, לדברי ראש הממשלה: "היכולת של קופות החולים בארץ לבצע את המשימה מראה לנו שאנחנו כנראה נוכל להקדים את מתן החיסונים לאוכלוסיית ישראל בצורה המיטבית, לדעתי הטובה ביותר בעולם. בנוסף לכך אנחנו כמובן מברכים על כך שהרשות הרגולטורית האמריקנית, ה-FDA אישרה את החיסון של פייזר. זה מאפשר לנו לצאת לדרך. אנחנו מתחילים את הסוף של המגפה".

"עד אז", ביקש נתניהו, "לשמור על הכללים, להקפיד על כך. אין שום סיבה שנשלם במתים, בטרגדיות ובחולים קשים מעבר למינימום ההכרחי. אנחנו רואים מה קורה עכשיו בעולם, הטרגדיות הענקיות בארה"ב, בגרמניה, בחלקים אחרים של אירופה וברוסיה. ישראל יכולה לצאת מזה בצורה הטובה ביותר. אני מבקש את שיתוף הפעולה שלכם. ביום הזה מה שאני יכול להגיד זה שאנחנו בדרך להקדמת מתן החיסונים".

שר הבריאות אדלשטיין אמר: "ראינו כאן שלבי היערכות מאוד מתקדמים. יכול להיות שהחיסון יתחיל מוקדם יותר, ואולי כבר בשבוע הבא נוכל להתחיל את החיסונים של הצוותים הרפואיים".

"עוד נצטרך להילחם הרבה בפייק ניוז. אז אני רוצה להתחיל להילחם בזה עכשיו. ראינו פרסומים על כך שחסרים דברים. אלה בחזקת שמועות בלבד. לא חסר דבר. יש היערכות יוצאת מן הכלל של 4 קופות החולים. בימים הקרובים נביא בשורה לישראל שתהיה מהמדינות הראשונות בעולם שמתחסנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר