ריתק אסירים. צפו

חיזקי: "תלמדו ממני: גם אני כמו אסיר, אבל לא מתייאש"

מאות האסירים ב'מחלקות התורניות' בבתי הסוהר ברחבי הארץ, התרגשו עם חיזקי טורנהיים בן ה-11, שקרא להם ללמוד מההתגברות שלו על מגבלותיו, ושר איתם • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומים: אלי ה)

חיזקי טורנהיים, הילד בן ה-11 המתמודד בגבורה עם מחלה נדירה המעמידה אותו בסיכון תמידי, הרצה היום (שני) בפני מאות אסירים בבתי סוהר ברחבי הארץ, וחיזק אותם להתמיד בדרך הישר.

"תלמדו ממני: גם אני כמו אסיר, אבל לא מתייאש", אמר להם חיזקי באמצעות תוכנת ה'זום', ממפקדת אזור המרכז של השב"ס.

כשהאסירים במחלקות התורניות מתרגשים עד דמעות מדברי החיזוק והעידוד, ומעצם הופעתו, הוסיף חיזקי והמליץ: "אמונה, שמחה, תקוה ורצון - זה מה שיכול לעזור לכם".

בהמשך ציטט חיזקי דברי תורה ששמע מהאדמו"ר מסאדיגורה ב'טיש' ליל שבת האחרון בבני ברק, והוסיף לברך את האסירים, הסוהרים והרבנים, ב'ברכת כהן', בהיותו בן למשפחת כהנים.

האסירים צופים בחיזקי, בזום

לסיום, הילד המיוחד שר איתם בהתרגשות רבה את השיר "ריבון העולמים ידעתי, כי הנני בידך לבד". לאחר מכן קמו על רגליהם לא מעט אסירים, והכריזו כי הם מקבלים על עצמם עול תורה ומצוות.

יצוין, כי על פי חוק אסור להכניס לתחומי בית סוהר אדם שגילו מתחת ל-18, אך באופן חריג הושג לכך הפעם אישור, בשל הביקוש הרב לשמוע את חיזקי: תחילה דובר על מחוז דרום בלבד, ביוזמת הרב שאול נזרי, רב בית הכלא נפחא-רימון, זאת במסגרת תכנית של השב"ס בשם 'מעט מן האור', אך השמועה על כך התפרסמה, וכלל האסירים, בשאר המחוזות, רצו אף הם להתחבר.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר