בהשתתפות הראשל"צ

תיעוד: משלחת מבחריין הדליקה נרות בכותל

משלחת נציגים מבחריין ואיחוד האמירויות הגיעה לרחבת הכותל המערבי בכדי להשתתף בטקס הדלקת נר חמישי של חג החנוכה בהשתתפות הראשל"צ הגר"ש עמאר • צפו (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)

משלחת של נציגים מבחריין ואיחוד האמירויות הגיעה הערב (שני) לרחבת הכותל המערבי בכדי להשתתף בהדלקת נר חמישי של חג החנוכה בהשתתפות הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר.

במהלך דבריו התבטא הגר"ש עמאר: "ההדלקה הזאת מאחדת את כל עם ישראל. תסתכלו טוב על הלהבות, למרות כל גווניה וצבעיה- אחת היא. אחת שעולה ומאירה ומדליקה מאליה. אנחנו עם ישראל בנויים שבטים, שבטים ועדות שונות וזו תפארתנו. לא ניתן להפריד ביננו אפילו כחוט השערה. מותר לנו לחלוק זה על זה ולחשוב מחשבות שונות זה מזה וגם לעשות פעולות מגוונות ואחרות, אבל להישאר אחים. אחים שלא התפרדו ולא יתפרדו לעולם".

מ"מ ראש עיריית ירושלים, אליעזר ראוכברגר, אמר בטקס ההדלקה ברחבת הכותל: "הם תכננו לעקור את התורה מעם ישראל, ולכן ההפך זה מסירות נפש למען התורה. חג החנוכה והדלקת נר חנוכה היא המשכה של המסורת. עם ישראל לא יכול להתקיים לא בארץ ישראל וללא בעולם ולא פה בעיר הקודם ללא המשך המסורת.

"אנו בעירית ירושלים עושים כל שביכולתנו להפיץ את אור המסור, "הנרות הללו שאנו מדליקים על הניסים ועל הנפלאות" שירושלים תהיה אור ומופת לכל עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר