3.2% חיוביים

בדרך להגבלות: למעלה מ-2,200 מאומתים ביממה

משרד הבריאות עדכן כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 2,279 חולי קורונה חדשים • 344 במצב קשה, מתוכם 130 מחוברים למכונות הנשמה. 3,004 חולי קורונה נפטרו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי) כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 2,279 חולי קורונה חדשים. 3.2% מכלל הבדיקות יצאו חיוביות. במהלך היממה האחרונה בוצעו 50,817 בדיקות. כזכור, הממשלה אישרה בשבוע שעבר כי במידה ומספר המאומתים ביום יגיע ל -2,500, הרי שיוטלו מגבלות במסגרת 'ריסון מהודק'.

673 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים, 344 מאושפזים במצב קשה, מתוכם 130 מחוברים למכונות הנשמה. 134 חולים מאושפזים במצב בינוני.

עד כה, 3,004 חולי קורונה נפטרו מאז פרוץ המגיפה. 346 חולי קורונה נשלחו לבידוד במלוניות קורונה, 17,632 נמצאים בבידוד ביתי.

כזכור, בתחילת השבוע, במהלך ביקור של ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם שר הבריאות יולי אדלשטיין במתחם החיסונים של קופת החולים בתל אביב, הסביר נתניהו על הקדמת החיסונים ועל החשיבות לשמור על הכללים.

לדברי ראש הממשלה: "היכולת של קופות החולים בארץ לבצע את המשימה מראה לנו שאנחנו כנראה נוכל להקדים את מתן החיסונים לאוכלוסיית ישראל בצורה המיטבית, לדעתי הטובה ביותר בעולם. בנוסף לכך אנחנו כמובן מברכים על כך שהרשות הרגולטורית האמריקנית, ה-FDA אישרה את החיסון של פייזר. זה מאפשר לנו לצאת לדרך. אנחנו מתחילים את הסוף של המגפה".

"עד אז", הזהיר נתניהו, "לשמור על הכללים, להקפיד על כך. אין שום סיבה שנשלם במתים, בטרגדיות ובחולים קשים מעבר למינימום ההכרחי. אנחנו רואים מה קורה עכשיו בעולם, הטרגדיות הענקיות בארה"ב, בגרמניה, בחלקים אחרים של אירופה וברוסיה. ישראל יכולה לצאת מזה בצורה הטובה ביותר. אני מבקש את שיתוף הפעולה שלכם. ביום הזה מה שאני יכול להגיד זה שאנחנו בדרך להקדמת מתן החיסונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר