"אין סיכון - בחיסון"

פירר, בשם הרבנים: "מי שבאפשרותו להתחסן נכון לעשות כן"

היועץ הרפואי הרב אלימלך פירר מפרסם בשם גדולי ישראל - מרן הגר"ח קנייבסקי, הגר"ג אדלשטיין והגר"ש כהן, כי יש להתחסן נגד קורונה ומבהיר כי אין סיכון בקבלת החיסון; כל הפרטים (אקטואליה)

פירר אצל הגר"ג אדלשטיין (צילום: ללא קרדיט)

היועץ הרפואי, הרב אלימלך פירר, מפרסם הערב (שלישי) הודעה בשמם של גדולי ישראל כי "כל מי שבאפשרותו להתחסן - נכון לעשות כן" ומבהיר כי אין סיכון בחיסונים.

פירר מציין בהודעתו כי התבקש על ידי גדולי ומאורי הדור "לדרוש ולחקור אודות החיסון המוצע נגד נגיף הקורונה", ולאחר "שחקרתי ובדקתי היטב באחריות הנדרשת", הוא פרס את מסקנותיו בפני מרנן ורבנן, מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין ונשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן.

וכעת, הוא מודיע על דעתם ובשמם כי "כל מי שבאפשרותו להתחסן - נכון לעשות כן". פירר מציין כי "מהניסוי שבוצע כראוי ועל פי כל הפרמטרים המקובלים ונהוגים בעולם הרפואה הוכח כי אין סיכון בקבלת החיסון".

עוד מפרסם פירר בשם הרבנים כי "הסובלים מארלרגיות על כל סוגיהן, יתייעצו עם הרופא המשפחתי על האופן לקבל את החיסון תחת פיקוח רפואי".

כמו כן הוא מוסיף כי "בהיות והניסוי נערך בקרב גילאים מ - 16 ומעלה, צעירים עד לגיל הנ"ל המבקשים להמתין לניסוי של צעירים בגילם - יש להם על מה לסמוך".

יואב אבן דיווח ב'חדשות 12' כי מחר, יום רביעי, ינחת משלוח נוסף של חיסונים מחברת 'פייזר', ויכלול 300 אלף חיסונים, זאת בנוסף ל-313 אלף חיסונים שישנם כיום בישראל.

עד סוף חודש דצמבר, בעוד כשבועיים, אמורים להגיע לישראל 3.8 מיליון מנות חיסון, שיספיקו לכשני מיליון תושבים.

החיסונים בישראל יחלו ביום ראשון, בבתי החולים, אך עדיין לא ברור מי יהיו בתי החולים שיחסנו ראשונים את צוותי הרפואה שלהם. הערכה היא שקודם יחסני בבתי החולים הגדולים. אחרי צוותי הרפואה ובתי האבות, יחלו לחסן את כלל האוכלוסייה בקופות החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר