הספין המתגרה

אבנר נתניהו לגלג על ליברמן: "לצרף גם את הכבשה שושנה"

בנו השני של ראש הממשלה לגלג ברשתות החברותיות על הספין שהעלה היום אביגדור ליברמן, להקים "גוש ליברלי" ללא המפלגות הערביות והחרדיות, ועקץ את הפרשן המדיני (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אבנר נתניהו ואביגדור ליברמן (צילום: Yossi Aloni/Flash90)

במשפחתו של ראש הממשלה נתניהו, לא אהבו מן הסתם את "הצעתו" הבלתי ריאלית של יו"ר ישראל ביתנו להקים גוש ימין-מרכז ציוני ליברלי ללא הליכוד והמפלגות החרדיות, והבן אבנר הגיב לה בלעג.

בנו השני של ראש הממשלה, שהחל לאחרונה להיות פעיל יותר ברשתות החברתיות גם בנושאי אקטואליה, כתב על הספין של ליברמן: "שיוסיפו גם את גנץ והורוביץ ובוגי ושושנה הכבשה, ואז תהיה רוטציה של כל אחד לחצי שנה".

"די עם כל ה'איחודים' האלה. אין מאחוריהם כלום חוץ מכיסאולוגיה. כזאת בדיחה", הוסיף אבנר נתניהו.

כשהכתב המדיני של אתר וואלה, ברק רביד, הגיב על כך במילה "כיסאולוגיה", השיב נתניהו בעוקצנות: "אהבתי אותך יותר בתחקירים על הפיצה שלי...". רביד לא נותר חייב וצייץ: "ואני אהבתי אותך יותר בציוצי הכדורגל. החיים קשים".

"במחשבה שנייה באמת מה אכפת לי איך השמאל מחלק את המנדטים שלו?", סיים נתניהו הבן.

כזכור, ליברמן במכתבו לראשי המפלגות - כפי שעשה גם באחד מערבי הבחירות הקודמות - הסית בין היתר נגד החרדים, והחובה לא לשלבם בגוש, כי "לפי נתוני הלמ"ס, ב-1 בספטמבר 2019 למדו בכיתה א' 35 אלף תלמידים חרדים ו-37,905 תלמידים ערבים, שביחד מהווים 43% מכלל תלמידי כיתה א' בישראל".

"בעוד דור וחצי המגזר החרדי והערבי יהוו את הרוב באוכלוסייה. משמעות הדבר שגם רוב נבחרי הציבור יהיו נציגי שני מגזרים אלו - עם כל המשתמע מכך", ניסה איווט להפחיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר