"לשלם את המחיר"

חיים רמון לשמאל: אי אפשר לנצח ללא החרדים

שר המשפטים לשעבר, חיים רמון, מסביר באולפן 'כיכר השבת' את הטעות של השמאל שלדבריו לא לשתף פעולה עם הסיעות החרדיות, מה שמונע מהם להנהיג את המדינה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך )

שר המשפטים לשעבר, חיים רמון, מסביר באולפן 'כיכר השבת' את הטעות של השמאל שלדבריו לא לשתף פעולה עם הסיעות החרדיות, מה שמונע מהם להנהיג את המדינה. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

אנחנו מדברים על הספר שהוצאת, נגד הרוח', וחוזרים כמובן לפוליטיקה. אתה מדבר על הניתוק במשך השנים של השמאל הישראלי מהציבור החרדי, וגם כשישב כאן אייל ערד, דיברנו על כך שבעבר השמאל הפסיד את השלטון בגלל הריחוק שלו מהחרדים

"יש פרק בספר שנקרא חרדים לגורלנו, זה פרק ששם אני בא ומסביר על חשיבותן המכרעת של המפלגות החרדיות והדתיות, ושם אני כותב במפורש כי אם השמאל רוצה להיות בשלטון, הוא חייב לשתף פעולה עם המפלגות הללו ואף לשלם את מחיר השותפות.

"מי שהבין את זה הוא מייסד המדינה בן גוריון שכבר בשנת 47 הלך למרן החזון איש בבני ברק וישב איתו כי הוא הבין שאם לא יגיע איתם להבנות הם ילכו לוועדה שמינתה אז האו"ם, וידברו נגד הקמת המדינה. בתמורה לכך הוא קבע סטטוס קוו על השבת וכו'".

אז מה קרה לשמאל, הוא לא רוצה לשלוט?

"השמאל איבד את דרכו. הוא החליט להניף את כל הדגלים במקום להתפשר בנושאים מסוימים שיכולים לסייע לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר